استان ها

تجلیل از ۱۷ هنرمند در جشن مهر سینمای استان مرکزی – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمودی فر عصر دوشنبه در آئین اختتامیه جشن مهر سینمای ایران در استان مرکزی، اظهار کرد: حوزه سینما باید فرهنگسازی و جریان سازی شود تا با افزایش استقبال مردم این استان همراه شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن مهر سینمای ایران از اول تا هشتم مهر در استان مرکزی افزود: جشنواره مهر سینمای ایران در راستای ایجاد عدالت فرهنگی برای سومین سال متوالی است که برگزار می‌شود که انتظار است برای ارتقای جایگاه سینما در استان مرکزی، ارگان‌های دیگر تعامل و هم افزایی لازم را داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: برگزاری این جشنواره با هدف توجه ویژه به هنرمندان حوزه سینمای شهرستان‌ها، حمایت و شناسایی استعدادها این جامعه هدف است که چند هنرمند برگزیده سینمای امروز مرکزی به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

محمودی فر ادامه داد: جشن مهر سینمای ایران در واقع یک دورهمی است که حضور مردم و تعداد سالن‌ها را افزایش دهیم چرا که بر این باور هستیم توجه به این مهم می‌تواند کمک شایانی به اشتغال و بهبود اقتصادی کشور داشته باشد.

وی گفت: همزمان با برگزاری جشن مهر سینمای استان مرکزی، برگزاری چهار کارگاه، اکران و تحلیل فیلم‌های کوتاه، برگزاری ۲ کارگاه آموزشی در ساوه و اراک، اکران ۴ روز فیلم در استان مرکزی به صورت نیم بها همچنین اکران فیلم سینمای سیار در مناطق کم برخوردار استان مرکزی انجام شد.

محمودی فر گفت: در آئین اختتامیه جشن مهر سینمای استان مرکزی از ۱۷ نفر از فعالان حوزه سینما تجلیل می‌شود و امید است در آینده نزدیک شاهد توسعه پیشرفت حوزه سینمایی و هنرمندان این عرصه باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا