استان ها

رشد ۲۳ درصدی خروج کامیون‌ها از مرز آستارا – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق برزگر در جلسه مشترک مدیران کل گمرکات، پایانه، استاندارد و سایر مدیران استانی و شهرستانی که به منظور بررسی و رفع مشکلات و معضلات گمرک و پایانه شهرستان آستارا در این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه اقدامات خوب و تأثیرگذاری در استان در جهت رفع مشکلات و معضلات گمرک و پایانه‌های استان به خصوص شهرستان آستارا صورت گرفته است، اظهار کرد: تمامی تلاش خود را کرده تا به حد مطلوب برسیم.

برزگر افزود: در استان با پیگیری‌های صورت گرفته راه آهن کاسپین را به بهره برداری رساندیم و راه آهن آستارا نیز پیشرفت خوبی را داشته است و امیدواریم با رفع کاستی‌ها و مشکلات آنها این راه آهن نیز به زودی به بهره برداری نهایی برسد و اهداف مان در بعد بین المللی آن نیز برسیم.

وی ادامه داد: در سال جاری ۷۲ هزار کامیون از مرز آستارا خروج داشته‌ایم که با رشد ۲۳ درصدی رو به رو هستیم و همچنین ۵۵ هزار کامیون نیز وارد کشور شده است که با تأمین زیر ساخت‌های مناسب رشد بیشتری را خواهیم داشت.

ناظر ستاد گمرکات استان گیلان تصریح کرد: هم افزایی باعث خروجی خوبی در اقدامات بین دستگاه‌ها می‌شود و با توجه به مدیران خوبی که در سطح استان وجود دارد هم صدایی دیده می‌شود تا به ایده آل برسیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا