استان ها

بیش از ۳ هزار تبعه بیگانه در میناب دستگیر شده‌اند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس قاسمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه میناب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم شهرستان میناب در طول یک سال گذشته همراهی و همکاری بسیار خوبی را با فرزندان خودشان در مجموعه انتظامی داشتند.

وی افزود: شعار امسال هفته فراجا «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» است و وضعیت مطلوب نظم و امنیت شهرستان میناب نشان از همراهی سازنده مردم است.

قاسمی تاکید کرد: شهرستان میناب وضعیت امنیت پایداری دارد و مجموعه جرایم با کاهش چشمگیری روبرو بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب تاکید کرد: در سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۵ هزار و ۴۲۹ تماس و امداد خواهی توسط به مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ارجاع شده است که منجر به حضور عوامل انتظامی در صحنه ۱۶ هزار و ۷۵۶ مورد شده است.

وی ادامه داد: در بحث صدور گذرنامه، بیش از ۱۷ هزار جلد گذرنامه صادر شده و در بحث پروانه کسب نیز ۱۸۴۰ فقره پروانه کسب و بیش از ۴۳۰ فقره گواهی صلاحیت فردی صادر شده است.

سرهنگ قاسمی عنوان کرد: در بحث سرقت، ۱۷ درصد انواع سرقت‌ها در شهرستان طی سال جاری کاهش پیدا کرده و در بحث کشف سرقت‌ها هم ۷۲ درصد از سرقت‌ها کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تأکید کرد: بیش از ۹ تن انواع مواد مخدر در سال جاری کشف و ضبط شده است و در بحث ساماندهی اتباع بیگانه نیز بیش از ۳ هزار و ۴۱ نفر در سطح شهرستان دستگیر و به کشور خودشان ارسال شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا