مجلس

بابک نگاهداری شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک نگاهداری، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

دستان ننگین رژیم سفاک صهیونیستی که در طول یکسال اخیر در سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی از هیچ جنایتی فروگذار نکردند بار دیگر به خون سید شجاع و دلاور محور مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان، آغشته شد و سیدحسن نصرالله عزیز به خیل یاران و همراهان مجاهد خویش پیوست.

رژیم نامشروع صهیونیستی بداند با شهادت این شهید بزرگوار در مسیر اعتلای مقاومت و آرمان متعالی آزادیخواهان جهان مبنی‌بر سرنگونی آن رژیم، خللی ایجاد نخواهد شد، راه ایشان استمرار خواهد داشت و انشاالله آرمان مقدس سید مقاومت در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد. این رژیم اما بداند که به خونخواهی شهدای محور مقاومت، به خصوص شهید سید حسن نصرالله با پیام داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، همه مسلمانان با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز خواهد ایستاد و به زودی شکست رژیم غاصب صهیونیستی را رقم خواهند زد.

اینجانب شهادت دبیرکل محبوب حزب‌الله لبنان، شهید سیدحسن نصرالله را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ایثارگران و رزمندگان محور مقاومت، شیعیان و آزادیخواهان لبنان و جهان، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات و همنشینی با اولیاالله و همراهان شهید، را برای ایشان از درگاه ایزدمنان مسئلت می‌نمایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا