مجلس

حملات صهیونیست‌ها خللی در اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، گفت: وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده آن است که این رژیم همانند مریضی است که برای نجات خود دست به هر کاری می‌زند و این اقدامات به هیچ وجه نشان‌دهنده قدرت آن‌ها نیست.

وی متذکر شد: وضعیت رژیم منحوس صهیونیستی در دنیا و سازمان ملل به نمایش گذاشته شد و همه دیدیم به محض آنکه نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل پشت تریبون رفت، اکثر سران کشورهای دنیا جلسه را ترک کردند و این نشان‌دهنده اوج نفرت جامعه جهانی نسبت به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعاً این اقدامات و حملات صهیونیست‌ها نه تنها خللی در اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه آنها را مصمم‌تر خواهد کرد که تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی، به مبارزه ادامه دهند و نخست وزیر جلاد این رژیم را هم به سزای عملش برسانند.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی درباره موضع ایران و کشورهای منطقه به جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: مجموعه جبهه مقاومت باید سیاست یا راهبرد «زمین سوخته» را که رژیم صهیونیستی درباره غزه انجام داد و امروز در لبنان تکرار می‌کند، علیه این رژیم انجام دهند. البته با توجه به اینکه ما طبق موازین اسلامی نمی‌خواهیم افراد غیرنظامی و بی‌دفاع کشته شوند، باید این کار با اخطار قبلی انجام شود تا شهروندان این رژیم شهرها را ترک کنند و سپس باید شهرها را مورد حمله قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا