استان ها

تجمع خودجوش مردم سمنان برگزار شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بعد از ظهر شنبه و در پی دریافت خبر شهادت شهید نصرالله مردم متدین مرکز استان سمنان تجمعی را برگزار و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند. این تجمع در معراج الشهدای میدان سعدی سمنان برگزار شد.

در تجمع خودجوش مردم سمنان در اعلام انزجار از اقدام ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در خصوص ترور شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان نیز حضور داشتند.

مردم متدین سمنان در این تجمع شعارهای ضد استکباری سرداده و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و ضمن محکومیت جنایت اخیر اسرائیل بار دیگر همراهی خود را با مردم مظلوم فلسطین و ملت مقاوم لبنان به نمایش گذاشتند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در حاشیه این مراسم، این نوع شهادت ها را بانی متحدتر شدن مقاومت دانست و گفت: شهادت شهید نصرالله در واقع یک چراغ است که مسیر مقاومت را روشن تر می سازد هر چند از دست دادن او م بزرگی است اما پیروزی نزدیک خواهد بود.

وی از شهید نصرالله به عنوان یک شخصیت کم نظیر یاد کرد و افزود: ایشان تمام عمر با برکت خود را صرف مجاهدت در راه دین خدا و مقاومت و مبارزه با استکبارگران و ظلم کرد و در نهایت بهترین پاداش هم نصیبش شد.

گفتنی است در دیگر نقاط استان سمنان هم تجمع‌های مشابهی برگزار خواهد شد که از سوی رسانه‌ها و همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اطلاع رسانی می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا