مجلس

صهیونیست‌ها با حمله به لبنان به دنبال کمرنگ کردن شکست خود هستند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان فلسفی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی مجمع مجالس آسیایی (APA) در مسکو، گفت: صهیونیست‌ها با تداوم نقض فاحش قوانین و مقررات بین‌المللی و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی لبنان و با رویکردی ضدبشری و هدف قراردادن غیرنظامیان بی‌گناه، همواره به دنبال آن هستند تا با کشاندن جنگ به منطقه، شکست خود را در نبرد «طوفان‌الاقصی» کمرنگ جلوه دهند.

وی ادامه داد: کشورهای عضو این مجمع در راستای هم‌افزایی فرهنگی باید ضمن تأکید بر وجوه تشابه و اهتمام به دغدغه‌های مشترک، در عین حفظ هویت فرهنگی، تفاوت‌های فرهنگی را به‌سوی تقارب و هم‌افزایی سوق دهند.

رئیس هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی (APA) بیان کرد: توسعه فرهنگی و اجتماعی هر یک از کشورهای عضو این مجمع، زمانی امکان‌پذیر است که امنیت و تمامیت سرزمینی آن تأمین شده باشد.

به گزارش مهر، چند روز پیش هیئت پارلمانی کشورمان به ریاست پیمان فلسفی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، جهت شرکت در نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی مجمع مجالس آسیایی (APA) که به میزبانی مجلس روسیه برگزار می‌شود، به مسکو سفر کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا