استان ها

افتخارآفرینی کارگران سیستان وبلوچستان در مسابقات پرس سینه – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سعیدیان، عصر امروز جمعه در جمع اصحاب رسانه، افزود: اولین دوره مسابقات پرس سینه قهرمانی کارگران سیستان وبلوچستان، امروز جمعه ششم مهرماه، با حضور ۹۵ ورزشکار در سالن چندمنظوره ورزشی رستگاران زاهدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: این رقابت‌ها، به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت جان‌باختگان حادثه معدن شهرستان طبس برگزار شد و توانست شور و نشاط خاصی را در میان کارگران و جامعه ورزشی استان ایجاد کند.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان، خاطرنشان، کرد: این دوره از مسابقات، اولین گام در راستای توسعه ورزش‌های قدرتی در میان کارگران استان سیستان و بلوچستان بود که با استقبال بی‌نظیر شرکت‌کنندگان روبه‌رو شد.

وی بیان کرد: برگزاری چنین رویدادهای ورزشی، علاوه بر ارتقای سطح سلامت و نشاط در میان کارگران، فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای جوان و آماده‌سازی آن‌ها برای رقابت‌های ملی و بین‌المللی است.

سعیدیان بیان کرد: این دوره از مسابقات در سه رده سنی بزرگسالان، پیشکسوتان (مستر ۱ و مستر ۲)، نوجوانان و جوانان، و در هشت دسته وزنی برگزار شد و ورزشکاران توانستند در فضایی سالم و پر از انرژی به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: برترین‌های این رقابت‌ها، به مسابقات کشوری کارگران اعزام خواهند شد تا در سطح ملی به رقابت بپردازند و افتخار دیگری برای استان به ارمغان بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش تیمی، تیم «اتو سرویس رسالت» در رده سنی پیشکسوتان، تیم اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان در رده سنی بزرگسالان، و تیم باشگاه «رستگاران» در رده نوجوانان و جوانان موفق به کسب مقام‌های اول شدند.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات، پنج تیم با حضور ۹۵شرکت کننده حضور داشتند.

سعیدیان در پایان تاکید کرد: هیئت ورزش کارگری استان در تلاش است تا با حمایت از ورزشکاران و ایجاد زیرساخت‌های لازم، فرصت‌های بیشتری را برای فعالیت ورزشی کارگران فراهم کند و برگزاری این مسابقات، گواهی بر عزم جدی ما در این مسیر هست و امیدواریم با همکاری‌های بیشتر و حمایت‌های لازم، ورزش کارگری استان به جایگاه‌های بالاتری دست یابد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، با حضور مقامات استانی و ورزشی، از قهرمانان، مربیان، داوران و اعضای هیئت اجرایی با اهدای حکم قهرمانی و لوح تقدیر تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا