استان ها

وجود ۳۶۶ تعاونی فعال در شهرستان کاشان – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای توسعه بخش تعاون شهرستان کاشان اظهار داشت: تحقق شعار سال با ورود مردم به تشکیل و راه اندازی تعاونی‌ها انجام می‌شود.

وی در ادامه ابراز داشت: در توسعه تعاونی‌ها نیازهای شهرستان مثل ناترازی انرژی، تامین امنیت غذایی و غیره باید اولویت بندی شود.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: اقشار ضعیف جامعه و مددجویان تحت پوشش به جهت ارتقاء معیشت و بهبود شرایط اقتصادی باید در اولویت قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کاشان با داشتن ۳۶۶ تعاونی فعال با میزان سرمایه ۴۲ هزار و ۹۰۵ میلیون ریال و تعداد بالغ بر ۸۲ هزار عضو هستند که پنج هزار و ۴۷ فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

محمدی فشارکی افزود: از این تعداد ۳۹ تعاونی در حوزه مسکن ۸۸ تعاونی در حوزه خدمات، ۶۸ تعاونی در حوزه صنعت، ۳۲ تعاونی در حوزه تامین نیاز، ۶۶ تعاونی در حوزه کشاورزی و ۶۹ تعاونی در سایر حوزه ها شامل معدن، حمل و نقل، فرش و عمران مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: با پیشنهاد رئیس اداره تعاون کار و امور اجتماعی شهرستان با تشکیل تعاونی توسعه عمران شهرستان برای آحاد جامعه کاشان موافقت و مقرر گردید هر چه سریعتر مقدمات تشکیل آن بر اساس سرمایه های پایدار انجام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا