استان ها

نشست هم اندیشی علمای اهل سنت و تشیع در تالش – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته وحدت ظهر سه شنبه نشست هم اندیشی با حضور «حجت الاسلام مجتبی نورزاد» امام جمعه تالش، «عزت شیخ» مسئول حوزه علمیه اهل سنت و جمعی از علمای اهل سنت و تشیع شهرستان تالش با محوریت وحدت امت اسلامی در حوزه علمیه محمدیه اهل سنت این شهرستان برگزار شد.

«حجت الاسلام مجتبی نورزاد» امام جمعه تالش در این نشست اظهار کرد: هفته وحدت به معنای واقعی کلمه دوستی، هم دلی، برابری و برادری جامعه تالش است.

نشست هم اندیشی علمای اهل سنت و تشیع در تالش

وی با بیان اینکه وحدت جامعه اسلامی باعث خنثی سازی فتنه‌ها و شکست دشمنان اسلام در ایجاد اختلاف و دو دستگی می‌شود.

حجت الاسلام نورزاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی نماد همدلی و وحدت مذاهب اسلامی است، گفت :۸۰ شهید علمای اهل تسنن برای انقلاب اسلامی ایران گواه بر این موضوع می‌باشد.

انجام تحکیم وحدت اسلامی توسط علمای اهل تسنن و تشیع

«عزت شیخ» مسئول حوزه علمیه اهل سنت تالش نیز در این نشست ادامه داد: علمای اهل تسنن و تشیع با الگو برداری از پیامبر اسلام سبب تحکیم وحدت جامعه می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهرستان تالش ظرفیت بالایی برای شکوفایی جامعه اسلامی دارد، تصریح کرد: برای شکوفایی بیشتر در این بخش نگاه ویژه به این ظرفیت‌ها از سوی مسئولان را می‌طلبد.

نشست هم اندیشی علمای اهل سنت و تشیع در تالش

مدیر حوزه علمیه اهل سنت تالش با بیان اینکه هفته وحدت اسلامی یادگار بنیان گذار انقلاب اسلامی است، افزود: وحدت اجتماعی و فرهنگی مذاهب با هم تلفیق شده که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا