واکنش وزیر بهداشت به مرگ یک نوزاد در بیمارستان
بهرام عیناللهی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره مرگ یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار، اظهار کرد: مجموعه وزارت بهداشت و همکاران ما حساس هستند و هرنوع تخلف یا قصوری انجام گیرد با آن مقابله میشود.



![غضنفرآبادی، نماینده مجلس: منع قانونی برای توییت زدن بابک زنجانی درباره اقدامات اقتصادیاش وجود ندارد/ شاید مجوز دارد که [در زندان] گوشی در اختیار داشته باشد](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2025/01/1905687_234-390x220.jpg)
