استان ها

استخر دانش‌آموزی قوچان به زودی افتتاح می‌شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، علی آذری، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از استخر دانش‌آموزی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات قوچان طی سال‌های گذشته نبود زیرساخت‌های ورزشی بود و حتی به دلیل وجود برخی مشکلات در استخر مهر مردم به شهرهای دیگر مراجعه می‌کردند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شاهد آبگیری و تمام شدن پروژه ارزشمند استخر دانش‌آموزی قوچان هستیم که تمام تجهیزات ورزشی و امکانات آن موجب تفریح و آسودگی خاطر هم در حوزه آموزش‌وپرورش و هم در حوزه عموم مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این استخر حدود ۱۵ سال بلاتکلیف رهاشده بود، تصریح کرد: یکی از اقدامات از دوره گذشته نمایندگی مجلس راه‌اندازی همین پروژه بوده است که با اقتصاد روز حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه تکمیل استخر بوده و حدود ۱۷ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات در اختیار نماینده تأمین اعتبارشده است.

آذری یادآور شد: استخر دانش‌آموزی قوچان دومین استخر در این شهرستان بوده که تلاش و حمایت زیادی در راه‌اندازی این پروژه صورت گرفته است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با آب‌گیری این استخر تقریباً پروژه رو به اتمام بوده و تنها چند کار جزئی آن باقی‌مانده است که برنامه‌ریزی خواهد شد تا با حضور یک مسئول کشوری پروژه در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا