استان ها

مشکلات کشاورزان دشتستان رفع شود/ تسهیل صادرات خرما – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی پنج شنبه شب در جمع مردم روستای دشتی اسماعیل خانی از توابع شهرستان دشتستان با اشاره به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در توسعه روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و با تقدیر از عملکرد مدیرکل این نهاد، تصریح کرد: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از مدیران پای کار و پاسخگو است و طی مدت حضور در این مسئولیت موفق عمل کرده و شایسته تقدیر است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: بنیاد مسکن با تلاش‌های شبانه‌روزی در شهرستان دشتستان منشأ خدمات ارزشمندی بوده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در تعریض جاده آب‌پخش به حله نیز گفت: این پروژه مهم با جلسات مؤثری که با وزیر فقید راه و شهرسازی داشتم منجر به اجرای فاز نخست آن شد، که تلاش می‌شود فاز دوم نیز بزودی عملیاتی شود.

وی، لایروبی کانالهای زهکشی را به عنوان مطالبه جدی کشاورزان دانست و گفت: در این خصوص نیز با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات لایروبی کانال‌های زهکشی با موفقیت به ثمر نشست و در حال رایزنی برای حل مشکل تأمین سوخت تراکتورها با هدف حل مشکل کشاورزان در این زمینه هستم.

رضایی در ادامه خواستار حل مشکل کشاورزان در زمینه نوبت‌بندی آب مزارع شد و گفت: برای رفع مشکلات فراروی بخش کشاورزی در شهرستان دشتستان از وزیر مربوطه به این شهرستان دعوت کرده‌ام و بزودی وارد دشتستان خواهد شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات خرید خرما و کمک به کشاورزان دشتستانی نیز گفت: جلسات بسیار خوبی با وزارت امور خارجه برای تسهیل در صادرات خرما و بازاریابی داخلی نیز صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا