ورزشی

پاسخ قاطع کارواخال به وینیسیوس

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

بازیکن باتجربه تیم ملی فوتبال اسپانیا پاسخ اظهار نظر وینیسیوس را درباره میزبانی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۳۰ داد.

به گزارش ایسنا، اسپانیا یکی از سه کشور میزبان جام جهانی ۲۰۳۰ است. در این دوره برای اولین بار سه کشور از دو قاره میزبان این رقابت‌ها خواهند بود. اسپانیا، پرتغال و مراکش به عنوان میزبانان جام جهانی ۲۰۳۰ معرفی شده‌اند.

وینیسیوس که برای رئال مادرید بازی می‌کند اظهار نظر کم‌سابقه‌ای درباره جام جهانی ۲۰۳۰ داشت. او گفت: به نظرم اگر تا سال۲۰۳۰ همچنان نژادپرستی در ورزشگاه‌های اسپانیا وجود داشته باشد و شرایط تغییر نکند باید میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به کشور دیگری داده شود.

به گزارش اسپورت، واکنش‌ها به اظهار نظر وینیسیوس بسیار زیاد است. این ستاره برزیلی با اظهار نظری که داشت باعث ناراحتی اسپانیایی‌ها شده است.

دنی کارواخال به سخنان وینیسیوس واکنش نشان داد و گفت: اسپانیا به هیچ وجه کشوری نژاد پرست نیست. من اصلا قبول ندارم که ما شایستگی میزبانی از جام جهانی را نداریم.

وینیسیوس یکی از قربانیان اصلی نژاد پرستی در اسپانیا است و به نظر می‌رسد که این اظهار نظر او شرایط را برایش در اسپانیا بدتر از قبل هم خواهد کرد.

کارواخال درباره قرار گرفتن در بین نامزدهای کسب توپ طلا گفت: این نشان می‌دهد که من فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشتم و عملکرد خوبی از خود نشان دادم. 

کارواخال با تیم ملی اسپانیا قهرمانی در یورو و المپیک و با رئال مادرید قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

او در پایان گفت: به نظرم اسپانیا در فوتبال به جایگاهی که شایستگی آن را داشت برگشته است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا