سیاسی

قول وزیر راه برای پیگیری قطار سریع‌السیر تهران-مشهد

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

فارس: وزیر راه و شهرسازی قول داد ساخت قطار سریع السیر مشهد-تهران در اسرع وقت پیگیری شده و به سرانجام برسد.

فرزانه صادق امروز در سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با حضور در فرودگاه مشهد و پایانه مسافربری امام رضا (ع) از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی به زائران قرار گرفت و هدف از حضور در مشهد را زیارت علی بن موسی الرضا (ع) و بررسی نحوه خدمت رسانی به زائران برشمرد و اظهار کرد: نحوه خدمت رسانی به زوار در مشهد را بررسی کردیم به هر حال یکی دو روز آینده اوج خروج زائران گرامی از مشهد است. وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کمبود بلیت پرواز از مشهد نداریم.

وی افزود: در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد تلاش زیادی برای مرتب بودن پرواز‌ها صورت گرفت طی بررسی صورت گرفته کمبود بلیت وجود نداشت. صادق همچنین به وضعیت خدمت رسانی در پایانه‌های مسافربری در مشهد اشاره کرد و گفت: همکاران ما در پایانه‌های مسافربری تلاش می‌کنند تا مشکلی برای زوار وجود نداشته باشد و با هدایتی که شده کمبود اتوبوس نداریم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص اولویت کاری وزارت راه و شهر سازی گفت: تعامل با بخش خصوصی اولویت وزارت راه و شهرسازی است.گفت‌وگو با فعالین و کارشناسان در حوزه حمل و نقل از مهمترین الویت‌های کاری وزارت راه و شهرسازی در دولت چهاردهم است.

صادق در خصوص قطار سریع السیر مشهد-تهران نیز، اظهار کرد: قول پیگیری کارشناسی برای تکمیل آن را می‌دهم، اما انجام شدن آن نیاز به پشتیبانی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا