اقتصادی

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی: بلیت پروازهای تهران – مشهد موجود است/ اگر تقاضا باشد پروازهای فوق‌العاده می‌گذاریم

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایسنا: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: بلیت پروازهای تهران – مشهد در سایت ایرلاین‌ها موجود است و مردم می‌توانند با مراجعه به سایت ایرلاین مورد نظر، نسبت به خرید بلیت خود اقدام کنند.

مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه در  عرضه بلیت پروازهای تهران _ مشهد کمبودی وجود ندارد، گفت: بلیت پروازهای تهران_ مشهد بر روی سایت اکثر شرکت های هواپیمایی موجود است و مسافران می توانند با مراجعه به ایرلاین مورد نظر خود نسبت به خرید بلیت در هر ساعت اقدام کنند.

وی افزود: ۲۲ شرکت هواپیمایی که مجوز پرواز دارند برای مسیر تهران _ مشهد پروازهای برنامه ای و فوق العاده در نظر گرفته اند.

دبیرانجمن شرکت های هواپیمایی تصریح کرد:سال گذشته مردم در این ایام برای تهیه بلیت به دنبال واسطه ها بودند یا از بازار سیاه آن را تهیه می کردند در حالی که با حذف قیمت گذاری دستوری و واگذاری آن به شرکت ها، امسال عرضه افزایش یافته است و دست واسطه ها از این بازار حذف شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: قیمت پروازهای تهران_ مشهد براساس قیمت های مصوب وتا سقف ۲میلیون و ۷۰۰ هزارتومان است که حتی برخی ایرلاین ها پایین از این قیمت نیز بلیت عرضه می کنند. همچنین  بلیت برگشت از مشهد به تهران نیز با یک میلیون و ۱۰۰ هزارتومان هم فروخته می شود.

سامانی در پاسخ به این سوال که آیا اختصاص پروازهای فوق العاده محدود به هفته جاری خواهد شد یا خیر؟ گفت: اگر تقاضا وجود داشته باشد هیچ محدودیتی برای اختصاص پرواز فوق العاده برای هفته های بعد وجود ندارد و شرکت ها این امکان را دارند که برای هفته های بعد نیز پروازها فوق العاده اختصاص دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا