سیاسی

چهارمین احضار زاکانی به صحن شورای شهر / انتقاد خزانه‌دار شورا از تاخیر در ارسال گزارش‌های مالی توسط شهرداری تهران: ارایه گزارش درآمد هزینه خرداد در شهریور ماه شبیه جوک است / واکنش قائمی به اظهارات معاون زاکانی: با تشکر از باقری و «صندلی جلبکی‌شان» / اقراریان: هزینه کرد اربعین در اختیار شورا قرار بگیرد

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران حضور یافته و در خصوص طرح سؤال از شهردار تهران گفت: سؤال یا موضوعاتی که در قالب تذکر قبل از دستور مطرح می شود؛ سؤال رسمی محسوب نمی شود. سؤال از شهردار باید به استناد قانون باشد که در جلسه قبل اتفاق افتاد.

به گزارش «انتخاب»، مهدی چمران، رئیس شورا در حاشیه دویست پنجاه و نهمین جلسه شورا در جمع اصحاب رسانه در پاسخ به سؤالی پیرامون حواشی مطرح شده در فضای مجازی و رسانه ها در خصوص عدم پاسخگویی شهردار تهران به سؤالات و تذکرات اعضا توضیح داد: سؤال از شهردار از اختیارات اعضای شورا محسوب می‌شود و می توانند در صورت ضرورت از این حق قانونی خود استفاده کنند که می تواند کارساز باشد. یعنی اگر خطایی رخ داده باشد و موضوعی باشد که نیاز به بررسی داشته باشد؛ حتماً باید پیگیری شود. 

چهارمین احضار زاکانی به صحن شورای شهر 

چمران در ادامه با اشاره به اینکه در جلسات قبل تر، طرح سؤال از شهردار مطرح نشده بود؛ اظهار داشت: سؤالاتی که به عنوان تذکر در جلسه مطرح می شوند؛ با سؤال رسمی متفاوت است و اگر سؤالی هم طرح می شود؛ برای پاسخگویی زمان خود را می طلبد. اما در جلسه گذشته، سؤالی از طرف یکی از اعضا در خصوص مسکن سازی مطرح شد که شهردار قاعدتاً باید در صحن حضور یافته و توضیح دهد. 

عضو شورای شهر تهران در واکنش به انحلال یادمان سازه: نباید بگذاریم فاوا بیش از این رو به افول برود
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به انحلال یادمان سازه گفت: نباید بگذاریم فاوا بیش از این رو به افول برود.

اقراریان: هزینه کرد اربعین در اختیار شورا قرار بگیرد
مهدی اقراریان رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ترک تشریفات ها در شهرداری در حوزه مالی شفاف شود و گزارش آن به شورا ارسال شود همچنین هزینه کرد اربعین در اختیار شورا قرار بگیرد. 

 

واکنش قائمی، عضو شورای شهر تهران به اظهارات معاون زاکانی: با تشکر از باقری و «صندلی جلبکی‌شان»
علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در خصوص سخنان معاون شهردار در رابطه با صندلی جلبکی که به اندازه ۴ درخت اکسیژن تولید می‌کند  گفت: با تشکر از باقری و صندلی جلبکی شان.

او در خصوص تغییر نام تهران من به شهرزاد  هم گفت نام تهران را حذف کردند نام چایی بر سامانه شهرداری گذاشتند.

 

امانی در واکنش به انحلال یادمان سازه: نباید بگذاریم فاوا بیش از این رو به افول برود
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به انحلال یادمان سازه گفت: نباید بگذاریم فاوا بیش از این رو به افول برود.

 

انتقاد تند خزانه دار به تاخیر ارسال گزارش های مالی توسط شهرداری 
انتقاد تند خزانه دار به تاخیر ارسال گزارش های مالی توسط شهرداری تهران را ببینید. او می گوید ارایه گزارش درآمد هزینه خرداد در شهریور ماه شبیه جوک است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا