سیاسی

پزشکیان درگذشت مادر شهید عبدالرضا موسوی را تسلیت گفت – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه خانم فراهه عبدالخانی، مادر گرانقدر سردار رشید اسلام، شهید سید عبدالرضا موسوی تصریح کرد: این مادر مومنه در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در دامان پاک خود، فرزندی مجاهد و مبارز تربیت کرد که در آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از میهن اسلامی، شجاعانه در میدان جهاد و شهادت حاضر شد و نقشی فعال و اثرگذار در مقاومت مردم خرمشهر ایفا نمود و نام پرافتخار خود را در دفتر زرین دفاع مقدس برای همیشه ماندگار کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انّا للّه و انّا الیه راجعون
درگذشت مرحومه حاجیه خانم فراهه عبدالخانی، مادر گرانقدر سردار رشید اسلام، شهید سید عبدالرضا موسوی را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه مردم مقاوم خرمشهر تسلیت می‌گویم.
این مادر مومنه در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در دامان پاک خود، فرزندی مجاهد و مبارز تربیت کرد که در آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از میهن اسلامی، شجاعانه در میدان جهاد و شهادت حاضر شد و نقشی فعال و اثرگذار در مقاومت مردم خرمشهر ایفا نمود و نام پرافتخار خود را در دفتر زرین دفاع مقدس برای همیشه ماندگار کرد.
اینجانب برای این مادر گرامی رحمت و رضوان الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای همه بازماندگان و بستگان ایشان صبر و سلامتی، از درگاه ربوبی خواستارم.
مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا