استان ها

۱۸۰ برنامه کنگره ملی شهدای کاشان برگزار می‌شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا محمدی فشارکی عصر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای کاشان اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست از این رو در باب این موضوع اهتمام ورزید.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به خصوص جوانان است، ابراز داشت: یکی از اهداف اصلی برگزاری یادواره شهدا همین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان تصریح کرد: برای این کنگره ۳۰۰ عنوان برنامه تعریف شده است که از این بین حدود ۱۸۰ برنامه و یا به عبارتی حدود ۶۰ درصد برنامه‌ها اجرا شده است.

وی با اشاره به همکاری اصفهان جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره گفت: لازم است هر یک از کمیته‌های این کنگره گزارش‌های آن به صورت جداگانه اخذ شود و مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

محمدی فشارکی با اشاره به اینکه لازم است المانی از شهدای کارمند در کاشان ساخته و نصب شود، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود در رأس این المان از تصاویر شهید رجایی، باهنر و رئیسی استفاده شود.

وی با بیان اینکه لازم است برنامه‌های هر دستگاه با محوریت شهدای شاخص آن دستگاه انجام شود، گفت: برنامه‌های کنگره تا زمان برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره بر اساس برنامه اجرا می‌شود.

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه ۱۶ کمیته در قالب چهار گروه برنامه‌های کنگره را در قالب شورای سیاست گذاری اجرا می‌کنند، افزود: این برنامه‌ها با حضور و نظارت نماینده محترم ولی فقیه در منطقه و امام جمعه معزز کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایش میدانی در مهرماه و نمایشگاه تجهیزات ادوات پیشرفته در آذرماه از جمله برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا