سیاسی

قول می‌دهم زبان گویای مردم باشم – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه مهاجرانی با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، خطاب به مردم ایران، اظهار کرد: من به‌عنوان سخنگوی دولت با چشمان شما خواهم دید، با گوش‌های شما خواهم شنید و اگر هرجا ناخوشایندی حس کنم که حال جامعه را بد می‌کند، حتماً و بدون لکنت آن مورد ناخوشایند را بر زبان خواهم آورد.

وی افزود: به شما قول می‌دهم در دفاع از منافع ملی، خیر جمعی کشور و عزت ایران و استقلال کشور از هیچ اقدامی سر باز نخواهم زد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: با مردم عهد می‌بندم که ما امروز مدیون کسانی هستیم که به خاک افتادند تا اکنون ما برپا ایستاده باشیم. به همین دلیل ما مدیون گذشتگان هستیم و اگر درست رفتار نکنیم، بدهکار آیندگان خواهیم بود.

مهاجرانی یادآور شد: به مردم قول می‌دهم که زبان گویای آنان خواهم بود و همه تلاش‌هایی که خدمتگزاران خدوم شما در دولت انجام خواهند داد، با آنان در میان خواهم گذاشت.

وی تأکید کرد: به‌عنوان یک مادر به شما مردم قول می‌دهم که هر آن‌چه برای فرزندان خود می‌خواهم برای فرزندان شما بخواهم. به امید این هستم که با این مساعی، ایرانی آبادتر و برپاتر و سفره‌هایی رنگین‌تر، قلب‌های شادمان‌تر و جوانانی امیدوارتر به آینده داشته باشیم.

سخنگوی دولت گفت: ما می‌توانیم و من در این مسیر به قول دکتر پزشکیان صدای بی صدایان خواهم بود و باز به گفته ایشان برای این قول، گردنم را به ضمانت خواهم داد. در این مسیر به یاری شما مردم نیاز دارم و در این راه باهم پیش خواهیم رفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا