استان ها

افتتاح پروژه هفته دولت با ۱۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در بازدید و افتتاح چند پروژه صنعتی در شهرستان اسلام آباد غرب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از یک ماه گذشته و پیش از ایام اربعین تا ۲۰ روز آینده پروژه‌های خوبی در استان به مرحله آماده سازی رسیده تا به تدریج افتتاح شوند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان در واحدهای صنعتی قابل افتتاح طی هفته جاری، افزود: بر همین اساس حجم خوبی از سرمایه‌گذاری‌ها در واحدهای صنعتی مورد نظر در حوزه شهرستان اسلام آباد غرب در حال افتتاح است و این شهرستان سهم خوبی در طرح‌های صنعتی دارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طی بازدید و افتتاح‌های انجام شده در شهرستان اسلام آباد غرب امروز شاهد افتتاح واحد تولیدی و بسته‌بندی آب معدنی، افتتاح خانه بهداشت شهر اسلام آباد غرب، افتتاح شرکت پالایشی و فرآوری نفتی و سوخت و چند پروژه صنعتی دیگر بودیم که همگی زمینه ساز اشتغالزایی در این شهرستان بودند.

صحرایی خاطرنشان کرد: برای آنکه افتتاح‌ها کامل و واقعی و دقیق پیش برود بنا بر آن است که در طول ۲ ماه جاری پروژه‌های خوبی در استان افتتاح شوند و در همین راستا گام‌های مؤثری برای اشتغال جوانان برداشته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا