سیاسی

کابینه را بر اساس وفاق ملی انتخاب کردیم – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان در اولین گفت‌وگوی خود با مردم که از طریق رسانه ملی پخش می‌شود، گفت: بر آن‌چه که در مناظرات گفتیم پایبند هستیم و آمادگی داریم که هر ماه با صداوسیما، گفت‌وگو داشته باشیم.

وی با بیان آن‌که هفته آینده با رسانه‌ها و خبرنگاران نشست خبری خواهیم داشت، افزود: تلاش ما آن است که هر چه که از دستمان بر می‌آید در جهت ارتقا و اعتلای کشور انجام دهیم، هرچند تاکنون به دنبال تشکیل دولت و بررسی اوضاع و احوال و مشکلات کشور بودیم.

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص تشکیل کابین وفاق ملی اظهار کرد: چهار نفر از اعضای کابینه را از دولت آقای رئیسی همین‌طور تعدادی را از دولت آقای روحانی، مستقلین و نیز اصلاح طلب‌ها انتخاب کردیم، و بر مبنای آن‌چه که گفته بودیم، می‌خواهیم وفاق ملی داشته باشیم، کابینه را انتخاب کردیم.

میانگین رأی مجلس به هیچ دولتی این‌گونه بالا نبوده است

رئیس قوه اجرایی کشور با اشاره به مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: لازم است از مجلس شورای اسلامی، ریاست محترم مجلس و نمایندگان که رأی بالایی به این کابینه دادند تشکر کنم. میانگین رأی آنان به هیچ دولتی این‌گونه بالا نبوده است.

رئیس جمهور گفت: اعضایی که برای کابینه انتخاب کردیم معتقد به قانون برنامه، سند چشم‌انداز و اسناد بالادستی هستند و در حدی که آن وفاق مورد نظر دیده شود، برای انتخاب این کابینه تلاش کردیم، لذا آن‌چه که تاکنون به لطف خداوند و به اذن نمایندگان مجلس بوده است و آنچه که مردم دیدند، سعی کردیم در حد وسع و توانمان این کار را انجام دهیم تا کابینه وفاق ملی شکل بگیرد.

مشکلات گندم‌کاران در حال حل است

پزشکان در پاسخ به سوالی در خصوص آن‌که ارزیابی‌اش از وضع موجود کشور چیست، اذعان کرد: ارزیابی ما از وضعیت موجود گرانی، کمبودها و این‌که گندم‌کاران ما، پرستاران ما و معلمان و بازنشستگان ما مشکل دارند. همچنین مشکلات کود کشاورزی و ناترازی‌ها در بخش برق و انرژی و در محیط زیست داریم و این‌ها واقعیت‌هایی است که دیده می‌شود.

وی‌ادامه داد: در این یک ماه با برادرانی که مسئولیت داشتند، جلسه گذاشتیم و وضعیت موجود را جستجو و پرسش کردیم. مثلاً بر اساس اطلاعاتی که به ما می‌دادند، کل پول گندم‌کاران ۱۲۰ همت بوده است که آن پول در صندوق نبود و در مقابل پول مورد نیازی که توسط کشاورزان برای گندم در کشور کشت شده و به انبارها تحویل شده است، بالای ۲۰۰ همت، مورد نیاز است. این پول نبود و شکاف وجود داشت اما الحمدالله این مشکلات در حال حل است.

پزشکیان در خصوص حل مشکلات بخش بهداشت و درمان و معلمان اظهار کرد: مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان و معلمان داشتیم، لذا با تمهیداتی اندیشیده شده است، این مشکلات را تا جایی که امکان دارد، حل خواهیم کرد و در حال حل است.

سعی نمی‌کنم گذشته را نقد کنم

وی با بیان روایتی از حضرت علی علیه السلام تصریح کرد: حضرت علی (ع) می‌فرمایند: خدا رحمت کند انسانی که ابتدا خود را بشناسد، لذا باید بدانیم کجا هستیم و بدانیم کجا می‌خواهیم برویم.

رئیس جمهور با بیان آن‌که سعی نمی‌کنم گذشته را نقد کنم و هرچه بوده همین است که الان می‌بینیم، تاکید کرد: اعتقاد دارم در حال حاضر باید دست به دست هم دهیم و با وفاق و نگاه به چشم‌انداز به جلو برویم و لازم است که نخبگان، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را مشاهده کنیم و اجازه دهیم که آنان توانمندی خود را بروز دهند.

رئیس قوه اجرایی کشور بیان کرد: با وفاقی که به وجود می‌آید و با شاخص‌هایی که خواهیم گذاشت، کاری می‌کنیم که معاونان، وزرا و در ادامه در استان‌ها، مدیران بر اساس شایستگی قرار بگیرند، نه بر اساس وابستگی حزبی، گروهی و جناحی که ممکن است وجود داشته باشد.

شاخص ما در دولت، رضایت مردم است

وی ادامه داد: شاخص ما در دولت، رضایت مردم است. حضرت علی (ع) نشانه خوبی و بدی دولت را، تحلیل‌های مردم می‌دانند.

پزشکیان با بیان این مطلب که ما به شدت تحت تحریم هستیم، عنوان کرد: آمریکا، اروپا و کشورهایی که از سیاست‌های آمریکا تبعیت می‌کنند، ایران را تحریم کرده‌اند و با ما معامله نمی‌کنند، لذا ما به مشکل برخورد کردیم، اما این‌که با مهربانی با مردم برخورد و مشکل آن‌ها را حل کنیم، ربطی به تحریم‌ها ندارند. این شاخص ما از ارزیابی نیروهای انسانی خواهد بود.

تیم اقتصادی دولت به شکل واحد عمل خواهد کرد

رئیس قوه اجرای کشور در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه برنامه دولت برای مهار تورم چیست، تاکید کرد: روز گذشته وزیر اقتصاد در مجلس برنامه‌ها را بر اساس برنامه هفتم، اعلام کرد، زیرا برنامه هفتم باید مبنا باشد. اگر هم به اصلاح نیاز دارد، باید انجام شود.

وی ادامه داد: در خصوص گرانی، هنوز معتقدم اگر انسجام داخلی و اختلافات داخلی را حذف کنیم و دست به دست یکدیگر دهیم و مشکلات خود را با همسایگان و با دنیا از بین ببریم، موضوع قابل حل است، زیرا در اقتصاد بخشی از آن در داخل و بخشی از آن به خارج از کشور از جمله در خصوص تجارت صنعت و معاملات مالی و پولی ما و نوع امنیت ما مربوط می‌شود؛ در واقع یک قسمت اراده ما برای اجرا است و یک بخشی از آن باز می‌گردد به آن‌که چگونه با مشتریان کار کنیم.

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا می‌توانند تورم را به نرخ ۳۰ درصد برسانند اظهار کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم و البته این بستگی دارد به روندی که در داخل وجود دارد و اینکه به وفاق برسیم و نیز مسائل جهانی نیز بستگی دارد، اما باید تاکید کنم که تیم اقتصادی دولت به شکل واحد عمل خواهد کرد، هر چند قطعاً مشکلاتی وجود دارد.

رئیس جمهور ادامه داد: با وزارت اقتصاد، در سازمان برنامه بودجه، وزارت صمت و همین‌طور آقای طیب‌نیا که به عنوان مشاور بنده فعالیت می‌کنند، هر هفته جلسه داریم و این جلسات بر اساس برنامه و بر اساس روش‌ها و اینکه چگونه اختلاف سلیقه‌ها را برطرف کنیم تا تاکتیک‌ها و سلایق را به هم نزدیک کنیم و بتوانیم به اهدافمان برسیم برگزار می‌شود.

با ۴۰ کشور در این مدت گفت‌وگو داشتیم و پیمان‌هایی را بستیم

پزشکیان با اشاره به گفت‌وگو با سایر کشورها تشریح کرد: با وزرا و رئیس جمهور و نخست وزیران ۴۰ کشور در این مدت گفت‌وگو داشتیم و پیمان‌هایی را بستیم، لذا باید بگویم که بسته وسیعی از اقدامات باید شکل بگیرد تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

بانک‌های ناتراز را می‌شناسیم اما نباید آن‌ها را به یک باره بست

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص ناترازی بانک‌ها و احتمال بسته شدن بانک‌های ناتراز، گفت:

ناترازی‌های بانک‌ها به عنوان یک واقعیت، درست است ولی اینکه باید چگونه عمل کنیم، آن است که باید به گونه‌ای باشد که مردم ضرر نکنند و به یک باره نباید یک بانک ناتراز را ببندیم. به هر صورت افرادی که در آن سرمایه‌گذاری کردند و در آن‌جا سپرده گذاری کردند را باید در نظر بگیریم. هرچند بانک‌های ناتراز را می‌شناسیم اما نباید به گونه عمل کنیم که برای مردم مشکل ایجاد شود.

پزشکیان در پاسخ به سوالی در خصوص بورس و سرمایه‌گذاران خرد در این بخش تاکید کرد: وزیر مربوطه بر اساس چارچوب برنامه نظرات کارشناسان برنامه‌های خود را اعلام می‌کند. با کارشناسان اقتصادی در این رابطه جلساتی خواهیم داشت و نظرات آن‌ها را جویا خواهیم شد تا مردم به آن ثباتی که مورد نظرشان هستند در بورس، دست یابند. هرچند این ثبات با ذهن و سلیقه من ایجاد نخواهد شد بلکه با مراجعه به کارشناسان و متخصصان و کنار هم قرار دادن ایده‌های و الگوهایی که به دست می‌آوریم و بر مبنای انتخاب بهترین روش، این ثبات را در جامعه ایجاد می‌کنیم. تمام تلاش ما این است که راه درست را با آدم‌های درست پیدا کرده و تلاش کنیم آن راه را اجرای و عملیاتی کنیم.

ناترازی اقتصادی بر رشد تولید تأثیر گذاشته است

رئیس قوه اجرایی در پاسخ به سوالی در خصوص آن‌که رهبر معظم انقلاب تولید را کلید حل مشکلات اقتصادی کشور مطرح کردند و دولت چه برنامه‌هایی برای دستیابی به رشد ۸ درصدی دارد، گفت: تولیدی که مقام معظم رهبری به حق اشاره فرمودند، در حال حاضر با این نوع ناترازی انرژی و فشارهایی که بر کارخانجات و تولید ما می‌آید، خود به خود بر آن‌ها تأثیر گذاشته است و ما به احتمال قوی در آن مسائل با مشکلات مواجه هستیم، به گونه‌ای که کارخانه‌ها ناتراز می‌شوند و حتی نمی‌توانند پول کارگران خود را بدهند؛ لذا ما باید تلاش کنیم آن ناترازی انرژی را حل کنیم تا بتوانیم قدم‌های بعدی را برداریم و مشکلات دیگر را حل کنیم.

وی تاکید کرد: بدون حل ناترازی در انرژی و بانک‌ها نمی‌توانیم به رشد هشت درصد برسیم. از سویی کارشناسان و اقتصاددانان می‌گویند برای رشد هشت درصدی به ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در سال نیازمندیم. این در حالی است که کل سرمایه‌ای که می‌توانیم در داخل تأمین کنیم حدود ۱۰۰ میلیارد دلار است. این به معنای آن است که ما نیازمند سرمایه‌گذاری خارجی هستیم.

باید تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بتوانند به ثبات قوانین ما اطمینان کنند

وی با بیان آن‌که تلاش می‌کنیم با بهبود کیفیت و بهره‌وری و مدیریت درست بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها را جبران کنیم، اظهار کرد: ارتباطات ما با خارج و ایرانیان خارج از کشور و چگونگی تعامل ما با همسایگان و کشورها می‌تواند ما را به رسیدن به اهدافمان کمک کند؛ لذا وزارت خارجه باید در این رابطه تلاش کند و نگاه ما نیز باید در خصوص مسائل مختلف اصلاح شود و وحدت و انسجام داخلی به وجود آید، به گونه‌ای که تولید کننده‌ها و سرمایه‌گذاران بتوانند به ما و ثبات قانونی ما اطمینان کنند.

وی‌ادامه داد: هم باید سرمایه‌گذاری داخلی افزایش یابد و هم با ایجاد جذابیت از سرمایه‌های زیادی که از کشور خارج شده است جلوگیری کنیم و هم بتوانیم سرمایه‌ها را وارد کشور کنیم؛ لذا باید اطمینان را به سرمایه‌گذاران بدهیم که این بسته را می‌توانیم فراهم کنیم و موانع را از سر راه آنها برداریم، این چیزی که به دنبال آن هستیم و من اطمینان را به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌دهم.

پزشکیان گفت: در حال حاضر انسجام و وفاق ملی در بالاترین سطح حاکمیت در میان قوا و نیز مقام معظم رهبری وجود دارد، لذا با اراده و عزمی که وجود داشته باشد و تولید کنندگان اطمینان پیدا کنند که ما پشت سر آن‌ها خواهیم ایستاد و موانع را سر آن‌ها بر خواهیم داشت.

در چارچوب عدالت و عقب‌ماندگی استان‌ها بحث‌های وسیعی انجام شده است

پزشکیان گفت: در چارچوب عدالت و عقب ماندگی استان‌ها، نیروهای انسانی، عدالت جنسیتی، قومیتی و منطقه‌ای بحث‌های وسیعی انجام شده است. از جمله برای کارهایی که مصمم هستیم در این وضعیت انجام دهیم بخش بهداشت و درمان و پزشک خانواده به عنوان یک ساختار عادلانه در کشور است، به گونه‌ای که هر کسی در این ساختار بداند مسئول چه جمعیتی است و چه خدمتی را باید بدهد و در مقابل آن خدمت چه چیزی را می‌تواند به دست آورد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم آن‌چه که لازم است در بخش بهداشت و درمان را در کشور انجام دهیم، در این صورت آن کس که در سیستان و بلوچستان و کردستان و نقاط دیگر حضور دارد، همان خدمتی که یک نفر در شمال تهران قرار دارد به دست خواهد آورد.

رئیس جمهور در خصوص موضوع سطح‌بندی و ارجاع در بخش بهداشت و درمان گفت: سطح بندی و ارجاع را که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند که خارج از این سطح‌بندی پرداختی صورت نگیرد، را باید اجرا کنیم.

باید پشتیبانی لازم را انجام دهیم تا معلم‌ها به مناطق محروم بروند

رئیس جمهور در خصوص موضوع آموزش و پرورش عنوان کرد: در آموزش و پرورش مشکلات زیادی داریم. قبلاً در شورای انقلاب فرهنگی که بحث می‌کردیم گفتم، قابل قبول نیست در کشور کسی که پول و آشنا و امکانات ندارد، به مدرسه‌ای برود که خوب آموزش نبیند و استاندارد قانونی برای این امر وجود نداشته باشد. به گونه‌ای که اکثراً عده‌ای در مدارس ویژه، استثنایی و خصوصی درس می‌خوانند وارد دانشگاه شوند. این به هیچ عنوان حتی در کشورهای غیر مسلمان هم پذیرفته نیست.

در شورای انقلاب فرهنگی سابقه درسی خود را بیان کردم و گفتم چرا در کشوری که من بدون منت برای مردم کار کنم نتوانم فرزندانم را در جایی بگذارم که درست آموزش ببینند، لذا باید پشتیبانی لازم را انجام دهیم تا معلم‌ها به مناطق محروم بروند و در آن‌جا تدریس کنند.

پزشکان در خصوص کنکور گفت: در خصوص کنکور در شورای انقلاب فرهنگی و صحبت می‌کنیم به گونه‌ای که رقابت کنکور عادلانه باشد. آیا رقابت میان کسی که در روستایی و یا در شمال تهران درس می‌خواند عادلانه است؟ یعنی کسی که ندارد و دارد مسابقه بدهد، آیا این عادلانه است؟

از شهری کوچک اجازه رشد پیدا کردم و هم‌اکنون رئیس جمهور هستم

رئیس جمهور با اشاره به سوابق تحصیلی خود تاکید کرد: بنده خود از شهری کوچک اجازه رشد پیدا کردم و هم‌اکنون رئیس جمهور هستم اما بر اساس قوانین موجود، نمی‌توانستم بعد از خدمت سربازی وارد رشته پزشکی شوم، لذا برای کنکور و ایجاد عدالت باید بازنگری اساسی داشته باشیم و باید معیاری بگذاریم که رقابت‌ها عادلانه باشد، زیرا رقابت زمانی معنا دارد که دو نفر امکانات برابر دارند این در حالیست که نشان می‌دهد افرادی که در کنکور موفق شدند عموماً از مدارس دولتی نبودند.

عراق کشور برادر و دوست ما است

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص سفر به عراق و سازمان ملل متحد گفت: علاقمند بودم زودتر به عراق سفر کنم تا به نجف رفته و به زیارت حضرت علی علیه السلام بروم. بیان مطالب و توصیه‌ها از حضرت علی (ع) به معنای آن است که به توصیه‌های آن حضرت عشق ورزیده و عمل کنیم.

وی‌افزود: بیان این توصیه‌ها به معنای بی‌اطلاعی بنده از علم نیست، در حالی که خود جز رتبه‌های برتر دوران تحصیل بودم، لذا این برازنده ما شیعیان نیست که در جامعه ظلم و تبعیض و اختلافات آن‌چنانی باشد و ما بگوییم شیعه علی هستیم. به هر صورت در کنار گفتگوهای دیپلماتیک، اصل بعد سفر من به عراق زیارتی بود و این که از حضرت علی علیه السلام کمک بگیریم، تا ما شرمنده مردم نشویم و اینکه اگر مردم به ما نگاه می‌کنند ما را به عنوان انسان‌های عادل ببینند و نه انسان‌های مغرور، متکبر، زورگوی تمامیت‌خواه و از خدا می‌خواهم کمک کند، که این راه را گم نکنیم.

پزشکیان تاکید کرد: عراق کشور برادر و دوست ما است فقط امروز به دنبال گفتگوهای دیپلماتیک و رشد دیپلماسی با هم هستیم.

هر ایرانی باید دلش برای این آب و خاک بتپد

رئیس جمهور ادامه داد: برای سفر نیویورک با مقام معظم رهبری و سایر برادران صحبت خواهیم کرد. باید تلاش کنیم ایرانیانی که داریم که به هر دلیلی از ایران رفتند و از ما ناراضی هستند ولی دلشان برای ایران می‌تپد، را راضی کنیم تا سرمایه‌های خود را به داخل کشور بیاورند.

وی ادامه داد: شعاری که ما دادیم که ایران برای همه ایران برای همین است و مربوط به یک جناح و دسته نیست، لذا هر کس برای بودنش در کشور باید افتخار کند و هر ایرانی باید دلش برای این آب و خاک بتپد. از سویی باید اطمینان لازم را به آنها بدهیم و بر آن‌ها پرونده نسازیم و برای حضور در ایران آن‌ها را محروم نکنیم. ما باید جذب کنیم و نه آن‌که حذف کنیم.

رئیس قوه اجرایی کشور ادامه داد: باید بستر را برای حضور ایرانیان فراهم کنیم تا بدون ترس و واهمه به ایران بیایند و یک صدا از طریق قوا تحت ولایت مقام معظم رهبری خارج شود.

مردم امیدوار به قانونی منسجم در موضوع حکمرانی فضای مجازی باشند

رئیس جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع حکمرانی فضای مجازی، گفت: در انتخاب وزیر ارتباطات، داده‌های مختلفی بود و چندین نفر کاندید بودند، بر اساس اطلاعات، روند بر این بود که همه چیز در فضای مجازی قانونمند و قابل دسترس باشد. باید با شورای عالی فضای مجازی و شورای امنیت ملی بحث بکنیم و بر اساس آن‌چه که داده‌ها و اطلاعات نشان می‌دهد، می‌توانیم بستر را برای راحتی مردم فراهم کنیم تا هم از نظر فرهنگی، علمی و هم تجارت بستر را فراهم کنیم و آن‌چه که لازم است تصویب بکنیم و مردم می‌توانند امیدوار به قانونی منسجم باشند.

در سفرهای استانی، وعده‌هایی که پشتوانه مالی ندارند نخواهیم داد

پزشکان در خود سفرهای استانی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی را آغاز خواهیم کرد اما آن‌چه که بحث است این است که وقتی به استان‌ها برویم و پروژه‌هایی که امضا کردیم و مصوب کردیم را پیگیری کنیم اما در این خصوص دوموضوع و مسئله وجود دارد.

وی‌ادامه داد: ما بودجه را به مجلس می‌دهیم و مجلسی است بر اساس قوانین آن را تصویب می‌کند. از طرفی به استان‌ها می‌روم و وعده‌هایی می‌دهم در حالی که منابع مالی و پول آن مشخص نیست کجا قرار دارد. آیا پول هست که من وعده می‌دهم یا نیست و وعده می‌دهم؟ در نتیجه همین رویه حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار پروژه کلک خورده و روی زمین است و بالای یک میلیون میلیارد سرمایه برای اجرای آن هزینه شده و به همین میزان سرمایه برای تکمیل آن‌ها نیاز داریم. در حالی که اگر این پروژه‌ها تکمیل شود شاید دیگر از حیز انتفاع خارج شده باشد.

وی تاکید کرد: این‌که ما بین مردم برویم در آن شکی نیست، اما نباید وعده‌هایی بدهیم که پولش وجود ندارد و من از اول هم گفتم وعده‌ای نخواهم گفت که به آن نتوانم عمل کنم، لذا ما باید بگوییم که چقدر پول داریم و سهم مناطق محروم از این پول‌ها چقدر است و ضریبی به آن مناطق بدهیم. آن وقت در آن استان آن پول‌ها را اولویت بندی کنیم و در این خصوص لازم است از نمایندگان مجلس کمک بگیریم.

رئیس جمهور با بیان آن‌که خدمتگزار مردم است گفت: ما می‌خواهیم با مردم صادق باشیم و به آن‌ها دروغ نگوییم و وعده‌ای ندهیم که امکان عمل کردن وجود ندارد. خیلی از پروژه‌هایی که کلنگ زدیم اجرایی نشده است، لذا اگر می‌خواهیم همان راه قبلی را برویم از نظر علمی شدنی نیست و از نظر علم اقتصاد، تعقل و کارشناسی، منطق ندارد.

هر زمان از من عدم صداقت دیدید، در برابر دوربین‌ها به من بگویید

رئیس جمهور با اشاره به علاقه‌اش برای حضور در میان مردم اذعان کرد: دلم می‌خواهد در میان و بین آن‌ها باشم و این محافظت‌هایی که از من می‌شود، برای بنده سخت است، اما برای حل مشکل مردم این روند را می‌پذیریم و تلاش خواهیم کرد که با تمام وجود امکانات را ایجاد کنیم.

وی‌افزود: تلاش خواهیم کرد با همه آنان که دلشان برای کشور و باورها می‌تپد، دست به دست دهیم و صادقانه در خدمت مردم باشیم، لذا هر زمان که شما از بنده عدم صداقت دیدید، بدون واهمه در برابر دوربین‌ها و چشم مردم به من بگویید.

تا جایی که بتوانیم به حرف‌هایی که زدیم عمل می‌کنیم

وی با تاکید بر آن‌که مشکل کشاورزان و پرستاران در حال حل شدن است خاطرنشان کرد: ما وارث چیزهای خوبی شدیم که در آن پولش وجود ندارد. من نمی‌خواهم گلایه کنم اما واقعیت این است. برای همین امر از مقام معظم رهبری اجازه گرفتیم که از صندوق توسعه پول برداریم و بدهی‌ها را تسویه کنیم.

وی با اشاره به کمک‌های مقام معظم رهبری به دولت چهاردهم، بیان کرد: من از مقام معظم رهبری قدردانی می‌کنم.ایشان هم در پشتیبانی از دولت و هم در پشتیبانی از برنامه‌ها و مسائل دیگر مساعدت‌های بسیاری کردند.

رئیس جمهور در پایان گفت: من حاضر بودم به صدا و سیما بیایم، اما گفتند پروتکل‌ها اجازه نمی‌دهد، لذا شما به اینجا آمدید و من از شما و عوامل پشت صحنه تشکر می‌کنم. همچنین از مردم تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند و قول می‌دهیم تا جایی که بتوانیم به حرف‌هایی که زدیم عمل کنیم و تا آخر با شما هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا