استان ها

۱۰۰ پروژه عمرانی هفته دولت در جویبار افتتاح شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، کمال رستمعلی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار از افتتاح ۴۵ پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد واظهار داشت؛ دستگاه‌های فرهنگی شهرستان نیز اقدامات شایسته ای در این هفته داشتند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مخابرات از دیر باز با مسائلی مواجه بوده ایم، افزود:،امروز اذعان نمی‌کنیم تمامی مشکلات این حوزه برطرف شده است اما خوشبختانه در هفته دولت در بحث فیبر نوری ونصب دکل بیش از ۱۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: ۱۲ طرح فیبر نوری با اعتبار ۶ میلیارد تومان و اجرای فیبر نوری در شهرک صنعتی نیز با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: دو پروژه جهاد کشاورزی با اعتبار ۴ میلیارد تومان، افتتاح ۵ واحد مسکن محرومین و محور سلیمانی با رقم اعتباری ۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

فرماندار جویبار از اقدامات شایسته دهیاران، شوراها و اهالی روستادر اجرای طرح‌های هادی تقدیر کرد و گفت: در این هفته طرح‌های هادی با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان در سطح شهرستان به بهره برداری رسیده است.

رستمعلی به خدمت در روستاها تاکید کرد و اظهار داشت؛،روستاها می‌توانند منشأ پروژه‌های مهم تولیدی باشند و در این شهرستان شاهد حضور خوب دهیاری و شوراها در اجرای طرح‌ها ی عمرانی در سطح روستاها بوده ایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا