اقتصادی

دیدنی‌‌های مشهد در شب: کافه‌گردی و مکان ‌های دنج برای شب‌نشینی

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

تراس کافه ویولانژ، از جاهای دیدنی مشهد در شب

مشهد علاوه بر حرم مطهر، اصلی‌ترین جاذبه گردشگری شهر، امکانات تفریحی و رفاهی دیگری نیز دارد که بسیاری از آن‌‌ها جزو تفریحات و دیدنی‌ های مشهد در شب محسوب می‌شوند. مشهد در شب، نه تنها مکانی برای زیارت، بلکه فرصتی برای کشف گوشه‌های جدیدی از زندگی شبانه است که کمتر از آن شنیده‌ایم. کافه ‌های روباز این شهر، شما را به دنیایی از سکوت، آرامش و تجربه‌های بی‌تکرار می‌برند. در ادامه، بهترین کافه های مشهد در شب را معرفی می‌کنیم تا پس از یک روز شلوغ، لحظات آرامی را در این شهر سپری کنید.

کافه شوکت مشهد؛ خالق طعم بی نظیر دسر و شیرینی فرانسوی

کافه ‌قنادی شوکِت یکی از کافه‌ های دنج مشهد است که محیطی سرسبز و دلباز دارد. با وجود این فضای دل‌انگیز، ویژگی برجسته کافه شوکت دکور آن نیست. این کافه به‌خاطر شیرینی‌ها و دسرهای فرانسوی تازه خود معروف است. نیازی نیست برای چشیدن طعم شیرینی‌‌های فرانسوی حتماً به کافه ‌های پاریس بروید. اگر با خرید بلیط پرواز مشهد، به این شهر آمده اید و دنبال گذراندن اوغات فراغت خود هستید، کافه شوکِت شما را به این طعم دلپذیر می‌رساند. در این کافه انواع شیرینی‌ها و دسرها با خمیر هزارلای کره‌ای و خمیرترش پخته و با میوه‌های تازه استوایی و گل‌های طبیعی خوراکی تزیین می‌شوند. در کافه شوکت مشهد علاوه بر شیرینی و نوشیدنی‌های مختلف، انواع صبحانه‌های گرم و سرد نیز سرو می‌شود.

ساعت کاری: ۸ تا ۲۳

اینستاگرام: chouquette.patisserie

تلفن: ۰۵۱۳۸۶۹۹۵۲۸

آدرس: مشهد، بین صارمی ۲۹ و ۳۱، ساختمان راد

الماس گلستان؛ وعده‌گاهی در هوای خوش ییلاق مشهد

مجموعه الماس گلستان که در نزدیکی بندگلستان مشهد و ورودی ییلاق طرقبه واقع شده، یکی از خوش‌آب‌و‌هواترین کافه ‌های مشهد است. از‌آنجایی‌که طرقبه منطقه‌ای کوهستانی است، بهتر است در بهار و تابستان به آن سر بزنید. حتی اگر اردیبهشت را در شیراز عطرآگین بودید، می‌ارزد با خرید آنلاین بلیط هواپیما شیراز مشهد، سری به مشهد بزنید و از شب نشینی های این شهر لذت ببرید.

در این کافه ‌رستوران محبوب، می‌توانید انواع دسر و غذای ایرانی و فرنگی را میل کنید. در این مجموعه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و شیرینی، دسر و غذاهای مختلف سرو می‌شود. قورمه، غذای محلی مشهد، از جمله غذاهایی است که توصیه می‌کنیم در این رستوران امتحان کنید. وجود اقامتگاهی با امکانات عالی در طرقبه، به شما فرصتی می‌دهد تا از مهم‌ترین دیدنی های مشهد در شب نیز لذت ببرید.

ساعت کاری: ۸ تا ۲۴

اینستاگرام: almase.golestan

تلفن: ۰۵۱۹۱۰۱۵۳۶۳

آدرس: جاده طرقبه، امام رضا ۲۸، کوچه اول سمت راست

حیاط کافه سورل، کافه ‌های روباز مشهد

کافه رستوران سورل؛ کافه ای برای صرف شام زیر آسمان شب

اگر در جستجوی کافه حیاط ‌دار در هفت تیر مشهد هستید، کافه ‌رستوران سورل مقصد ایده آل برای شما خواهد بود. حیاط داخلی این کافه با دیوارهای زیبا و آسمان پرستاره، در شب‌های خنک تابستان بسیار پرطرف‌دار است. در این رستوران انواع ساندویچ و برگر، غذای ایتالیایی، غذای رژیمی، استیک، سوخاری، دسر و نوشیدنی سرو می‌شود. از نقاط قوت این کافه، پخت انواع نان ایتالیایی، شیرینی فرانسوی و نان‌های برگر است و روی کیفیت غذا و دسرهای آن تأثیر زیادی دارد. با توجه با اینکه کافه سورل دیرتر از کافه ‌های دیگر تعطیل می‌شود، یکی از محبوب‌ترین کافه ‌های مشهد در شب است.

ساعت کاری: ۸ تا ۰۰:۳۰

اینستاگرام: sorrelkitchen

تلفن: ۰۵۱۹۱۰۰۱۸۸۸

آدرس: بلوار وکیل‌آباد، خیابان هفت تیر، خیابان هفت تیر ۱۸

ویولانژ کوهسنگی؛ تراسی رو به کوهستان

در کافه ویولانژ کوهسنگی می‌توانید در تراس زیبای کافه بنشینید و از طاق‌ها آن، منظره پارک کوهسنگی و دریاچه را تماشا کنید. با وجود این منظره، ویولانژ یکی از بهترین کافه ‌های مشهد در شب نیز محسوب می‌‌شود. زیرا نمای خوبی به آسمان دارد و به شما فرصتی می‌دهد تا چای را زیر نور ماه بنوشید.

منوی این کافه بسیار محبوب است؛ زیرا در آن انواع غذاهای رژیمی و غیر رژیمی و همچنین دسر و نوشیدنی‌های مختلف به چشم می‌خورد. یکی از بخش‌های جذاب این منو، «پیشنهاد ویژه ترکیبی» است که بهترین ترکیب‌ کیک و نوشیدنی را به شما پیشنهاد می‌کند. ویولانژ بهترین گزینه برای بازدید از کوهسنگی، یکی از دیدنی های مشهد در شب است.

ساعت کاری: ۸:۳۰ تا ۲۴

اینستاگرام: the.viewlounge

تلفن: ۰۹۰۳۱۹۶۷۶۹۱

آدرس: مشهد، بلوار کوهسنگی، مجتمع مهر ۵

کافه آرسیت یکی از بهترین کافه ‌های مشهد در شب

کافه‌ رستوران آرسیت؛ سفره ‌ای از غذاهای رنگارنگ

اگر به زیبایی اهمیت می‌دهید، کافه ‌رستوران آرسیت با دکور مینیمال محیط و دیزاین چشم‌نواز غذاها، کافه محبوب شما خواهد شد. همچنین، روف‌گاردن این کافه با منظره چراغ‌های شهر، آرسیت را به مقصدی برای کافه ‌گردی در شب ‌های مشهد تبدیل کرده است.

در این کافه ‌رستوران، شما می‌توانید انواع غذاهای رژیمی، استیک، غذای ایتالیایی و همچنین دسر‌ها و شیرینی‌ها را سفارش دهید. در کافه آرسیت انواع وعده‌های غذایی، از صبحانه گرفته تا میان‌وعده و شام سرو می‌شود.

ساعت کاری: ۸ تا ۲۴

اینستاگرام: r.sitcafe

تلفن: ۰۹۳۸۲۱۲۳۵۲۰

آدرس: بزرگراه وکیل‌آباد نبش وکیل‌آباد ۳۹

راک فود آبادگران؛ اولین کافه روباز مشهد

راک فود آبادگران یکی محبوب‌ترین کافه ‌های روباز مشهد برای شب محسوب می‌شود؛ جایی که از آن می‌توانید چراغ‌های شهر، یکی از دیدنی های مشهد در شب را زیر پای خود ببینید. البته محبوبیت این کافه قطعاً فقط به‌خاطر منظره‌اش نیست، بلکه منوی متنوع آن نیز نقش مهمی در موفقیت این فودکورت دارد.

در راک فود، شما می‌توانید انواع غذاهای خانگی، فست‌فود، چلوکباب، غذاهای رژیمی،‌ نوشیدنی و دسر را سفارش دهید. موارد ویژه و متمایز منوی کافه صخره این است که می‌توانید غذا و دسر بدون گلوتن نیز سفارش دهید. راک فود قابلیت این را دارد که به پاتوق همیشگی شما برای گردش شبانه در مشهد تبدیل شود.

ساعت کاری: ۸ تا ۲۴

اینستاگرام: rockfood.foodcourt

تلفن: ۰۹۱۵۸۱۱۸۲۹۴

آدرس: بزرگراه کلانتری، حدفاصل میدان جمهوری (تلویزیون) و پل جهاد، بعد از میدان جمهوری، مجتمع گردشگری آبادگران

کافه رستوران نیوْ؛ تراسی رو به بلوار سجاد

کافه ‌رستوران نیو از کافه ‌های محبوب بلوار سجاد است که خیابانی برای تفریحات شبانه مشهد محسوب می‌شود. در شب‌های خنک مشهد، تراس سرسبز این کافه طرف‌داران زیادی دارد. کافه نیو نیز از جمله جاهایی است که منوی متنوعی دارد و به‌راحتی می‌‌تواند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف باشد. نوشیدنی‌ها و غذاهای این کافه شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر، استیک، غذاهای رژیمی، فست‌فود، غذاهای ایتالیایی و… هستند. طبق نظر مشتریان کافه ‌رستوران نیو، یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این کافه قیمت مناسب غذاهای آن است.

ساعت کاری: ۸ تا ۲۴

اینستاگرام: niv.cafe

تلفن: ۰۹۳۸۲۱۲۳۵۲۰

آدرس: بلوار سجاد، بین گویا ۲ و ۴

کافه رستوران دیت؛ تراسی بر فراز مشهد

کافه ‌رستوران دیت بر بالای یک برج قرار دارد و با تراس خوش‌منظره خود، یکی از مکان های دیدنی مشهد در شب محسوب می‌شود. حتی اگر میزی در فضای داخلی کافه انتخاب کنید، از ورای دیوارهای شیشه‌ای کافه تراس، شهر را زیر پای خود خواهید دید. سوسوی چراغ‌ها در تاریکی، یکی از جذاب‌ترین دیدنی های مشهد در شب است.

در منوی این کافه ‌رستوران انواع نوشیدنی گرم و سرد و غذاهای ایرانی و بین‌المللی به چشم می‌خورد و بهترین گزینه برای گردش دسته‌جمعی است؛ زیرا انواع سلیقه‌ها را راضی خواهد کرد. در کنار انواع غذاهای سوخاری و ساندویچی و ایتالیایی، منوی این رستوران قسمت ویژه‌ای به نام «پرشین مدل» دارد که در آن جوجه، استیک و میگو با کته قابل سفارش هستند.

ساعت کاری: ۹ تا ۲۳

اینستاگرام: Date_cafe_restaurant

منوی آنلاین کافه رستوران دیت

تلفن: ۰۹۳۶۲۱۰۷۴۰۰

آدرس: نبش هفت تیر ۸، برج آرمیتاژ، طبقه ۵

سخن پایانی؛ کافه گردی، تفریح محبوب شب های مشهد

پس از یک روز کاری یا تفریحی پر همهمه در مشهد، کافه گردی تفریح مناسبی برای استراحت‌کردن و لذت‌بردن از جمع‌های خودمانی است. به همین دلیل کافه ‌های این شهر از محبوب‌ترین تفریحات و دیدنی های مشهد در شب محسوب می‌‌شوند. در این مطلب فهرستی از بهترین کافه های مشهد در شب را معرفی کردیم که هر کدام به دلیلی نزد مردم محبوب شده‌اند. امیدواریم این مطلب کمک کرده باشد شبی آرام در کنار عزیزانتان بگذرانید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا