اقتصادی

شرایط فروش بایک بیجینگ X۷ اعلام شد؛ رقیب تیگو ۸ پرو از گروه ماموت [شهریور ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

شرکت مکث‌موتور در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲، از محصول جدید خود به نام مکث تیارا پرایم رونمایی کرد. این خودرو در حقیقت بایک بیجینگ X7 بود که این شرکت آن را با نامی متفاوت معرفی کرده بود. پس از تملک دیارخودرو توسط گروه ماموت، شیوه‌های عرضه این خودرو تغییر کرده و اکنون این خودرو به‌جای مکث تیارا پرایم،‌ با نام بایک X7 و توسط دیارخودرو عرضه می‌شود. باید به این موضوع اشاره کنیم که دیارخودرو از طریق زیرمجموعه خود، سانیار موتور پارسیان، خودرو دیگری از برند بایک را با نام تیگارد X35 در کشورمان به فروش می‌رساند.

 

قیمت بایک X7 در شرایط فروش مکث موتور، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. نخستین خریداران این خودرو، درصورت خرید نقدی، تخفیف ۷۵ میلیون تومانی خواهند داشت. همچنین درصورت خرید نقدی،‌ موعد تحویل خودروها کوتاه‌تر خواهد بود. البته متقاضیان می‌توانند کراس‌اوور بایک X7‌ را به‌صورت پرداخت دومرحله‌ای نیز خریداری کنند. این خودرو با مدل ۱۴۰۳ و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری به متقاضیان ارائه شده است.

 

شرایط فروش بایک X7، شهریور ۱۴۰۳:

شرایط فروش بایک بیجینگ X۷ اعلام شد؛ رقیب تیگو ۸ پرو از گروه ماموت [شهریور ۱۴۰۳]

بایک بیجینگ X7 کراس‌اوور میان‌رده محسوب می‌شود و از نظر ابعاد و اندازه در رده مشابهی با تیگو ۸ پرو قرار می‌گیرد. بااین‌حال نمی‌توان بایک بیجینگ X7 را با تیگو ۸ پرومکس مقایسه کرد و بهتر است این خودرو را رقیب تیگو ۸ پرو بدانیم که اکنون تولید آن متوقف شده است. بایک بیجینگ X7 از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر با ۱۸۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. گیربکس هفت‌سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را در این خودرو برعهده دارد. قیمت تیگو ۸ پرو که رقیب مستقیم بایک بیجینگ X7 محسوب می‌شود، در بازار آزاد حدود ۲.۳ میلیارد تومان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا