ورزشی

اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

افتتاح یک بیمارستان در تهران، مشخص شدن برخی اولویت های دولت چهاردهم، مهلت ۶ روزه به متقاضیان محصولات ایران خودرو، گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه، پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان به داروخانه‌های خصوصی، ادامه زد و خورد روسیه و اوکراین، افتخارآفرینی آزادکاران نوجوان و افزایش اندک هوشیاری محمدعلی بهمنی از مهمترین اخبار شامگاهی سوم شهریور ۱۴۰۳ ایسنا بودند.

به گزارش ایسنا، شامگاه شنبه سوم شهریور۱۴۰۳ خبرنگاران ایسنا به تهیه و تولید اخباری پرداختند که در ادامه به مرور گزیده‌ای از آنها می‌پردازیم:

دولت چهاردهم چه اولویت هایی دارد؟

سیاسی:

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش می کنیم مشکلات مردم را کاهش دهیم، گفت: پرداخت پول گندمکاران یا حقوق بازنشستگان در اولویت کار دولت قرار دارند.

اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

شهرام دبیری افزود: تلاش می کنیم مشکلات مردم را کاهش دهیم تا آنها از نزدیک نتیجه این تلاش‌ها را ببینند تا متوجه شوند کارهای خوبی برای آنها انجام شده است. ما بر اساس اسناد بالادستی امور کشور را به پیش می‌بریم البته برخی مسائل دارای اولویت هستند که تلاش داریم هرچه زودتر آنها را انجام دهیم از جمله پرداخت پول گندمکاران یا حقوق بازنشستگان که در اولویت کار دولت قرار دارند.

افتتاح یک بیمارستان توسط رئیس جمهور

یک بیمارستان  با حضور رئیس‌جمهوری در جنوب شرق تهران افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

بیمارستان ۷۰ تختخوابی آیت‌الله هاشمی که به همت بنیاد امور بیماری‌های خاص احداث شده است، در بخش‌های مختلف اورژانس، تخصصی زنان و زایمان، اتاق عمل، آی‌سی‌یو و بخش‌های سرپایی شامل دیالیز، تالاسمی، شیمی درمانی و دیابت به جامعه تحت پوشش خود خدمات ارائه می‌کند.

تاکید فرمانده کل ارتش و وزیر کشور بر لزوم ارتقای امنیت مرزها

وزیر کشور و فرمانده کل ارتش، بر لزوم تقویت همکاری های مشترک برای تامین امنیت مرزها تاکید کردند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی روز شنبه همراه با دیگر فرماندهان و امیران ارتش اعم از نیروی زمینی، هوایی و دریایی با حضور در دفتر اسکندر مومنی، انتصاب شایسته وی را به عنوان وزیر کشور تبریک گفت و برای وزیر کشور دولت چهاردهم آرزوی موفقیت کرد.

اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

امیر موسوی با اشاره به همپوشانی ماموریت های وزارت کشور و ارتش در حوزه امنیت مرزها، حوادث و بلایای طبیعی و مدیریت بحران، آمادگی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با وزارت کشور در انجام این ماموریت ها، مورد تاکید قرار داد.

فرمانده کل ارتش امروز همچنین با وزیر دفاع و وزیر ورزش هم دیدار کرد.

گفت وگوی تلفنی عراقچی و فیدان

جهان:

وزیران خارجه ایران و ترکیه طی یک گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت مشورت‌های سیاسی میان ۲ کشور درباره تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند. 

اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

رئیس دستگاه دیپلماسی با اشاره به بحرانی‌تر شدن شرایط در منطقه غرب آسیا و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی با هدف تشدید تنش و گسترش دامنه بی‌ثباتی به سراسر منطقه، بر ضرورت تداوم رایزنی‌ها میان کشورهای اسلامی به خصوص ۲ کشور مهم ایران و ترکیه تاکید کرد.

عراقچی همچنین با تاکید بر  ضرورت ارتقای مناسبات خوب میان ۲ کشور، آمادگی تهران برای تقویت گفت‌وگوهای سازنده در راستای گسترش همکاری‌ها در همه عرصه‌های موجود را ابراز داشت.

پذیرش مسئولیت حمله تروریستی در آلمان توسط داعش

گروه تروریستی «داعش» در بیانیه‌ای مسئولیت حمله با سلاح سرد در غرب آلمان را بر عهده گرفت.

شامگاه شنبه، گروه تروریستی «داعش» مسئولیت حمله با چاقو در شهر «زولینگن» در غرب آلمان را بر عهده گرفت.

اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

روز جمعه، پلیس آلمان اعلام کرد که  در یک حادثه چاقوکشی در شهر «زولینگن» ۳ نفر کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

ضربه پهپادهای «لانست» به خودورهای زرهی اوکراینی

 مواضع ارتش اوکراین در «کورسک»، آماج حملات پهپادی و هوایی ارتش روسیه قرار گرفته‌است.

 طبق بیانیه وزارت دفاع روسیه، نیروهای این کشور با استفاده از پهپاد انتحاری «لانست»، چندین خودروی جنگی زرهی اوکراینی را در منطقه کورسک منهدم کرده‌اند.

 یگان نیروهای نبرد شمال روسیه حرکت خودروهای اوکراین را شناسایی کرده و از مهمات و پهپادهای لانست برای از نابودی آنها استفاده کردند.

مهلت ۶ روزه ایران خودرو به متقاضیان برای انتخاب روش فروش

اقتصادی:

با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید خودرو توسط متقاضیان و با توجه به تاکیدات سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تعیین روش خرید خودرو، ایران‌خودرو در اطلاعیه ای از ایجاد گزینه انتخاب روش فروش به صورت فروش فوق‌العاده و یا پیش‌فروش خبر داد.

اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

 ایران‌خودرو در اطلاعیه شماره چهار خود تاکید کرده، تمامی افرادی که برای ثبت درخواست خرید خودرو اقدام کرده‌اند برای انتخاب روش فروش به سایت ikcosales.ir مراجعه کنند.

این خودروساز برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان به صورت فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش، از یکشنبه چهارم شهریورماه، مهلت شش روزه را در نظر گرفته است. مسدودی حساب‌های بلوکه شده متقاضیان عادی نیز  روز دوشنبه پنجم شهریورماه رفع و مبالغ قابل برداشت خواهد بود.

توقف موقت ارائه خدمات کارت‌های متصل به شبکه شتاب

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای خطاب به مدیران عامل شبکه بانکی اعلام کرد: ارائه خدمات مالی از سوی شرکت‌های کارگزاری به مشتریان با بهره‌گیری از زیرساخت‌های شبکه بانکی و در قالب کارت‌های متصل به شبکه شتاب و یا هر طرح و محصول دیگری، موقتا و تا زمان تدوین و ابلاغ ضوابط ناظر بر نحوه همکاری و تعامل بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی با نهادهای غیربانکی خارج از گستره شمول نظارت این بانک متوقف شود.

پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی

اجتماعی:

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد که ۹۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی، مربوط به سهم این سازمان از اسناد فرودین ماه داروخانه‌ها، پرداخت شد و الباقی مطالبات این مراکز نیز به تدریج ظرف روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

شهرام غفاری گفت: در تلاش هستیم با تأمین منابع مورد نیاز، سهم سازمان تأمین‌اجتماعی از اسناد ارسالی اردیبهشت ماه داروخانه‌های خصوصی را نیز ظرف روزهای آتی پرداخت کنیم.

آخرین وضعیت سلامتی محمدعلی بهمنی

فرهنگی:

خانواده محمدعلی بهمنی طی اطلاعیه ای با شرح وضعیت بیماری این شاعر اعلام کردند، سطح هوشیاری او اندکی افزایش یافته است.

اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

در اطلاعیه خانواده این شاعر با اشاره به روند درمان انجام شده تاکنون آمده است:«در روز اول سطح هوشیاری بسیار پایین بود اما در روزهای بعد با افزایش هر چند اندک سطح هوشیاری، روند درمان ادامه پیدا کرد. ایشان کماکان تحت نظر پزشک جراح مغز و پزشک آی‌سی‌یو تحت درمان هستند و امیدواریم به لطف خدا و دعای دوستدارانشان سلامتی‌شان را به دست بیاورند.»

کسب مدال های رنگارنگ آزادکاران نوجوان در اردن

ورزشی:

مسابقات پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

اعلام زمان رفع مسدودی حساب های بلوکه شده/ آخرین وضعیت سلامتی یک شاعر بیمار

در پایان مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان در اردن، رضا افشار در وزن ۸۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، امیرعباس علیزاده در وزن ۴۸ کیلوگرم به مدال نقره رسید و ابوالفضل محمدنژاد در وزن ۱۱۰ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

ادامه درخشش آزمون در  امارات

الاهلی با درخشش ستاره ایرانی خود توانست در دیدار برابر البطائح به پیروزی برسد.

الاهلی در ادامه هفته نخست رقابت‌های لیگ امارات، در ورزشگاه خانگی خود از البطائح پذیرایی کرد. این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد که سردار آزمون توانست در دقیقه ۹۲ گل پیروزی را به ثمر برساند تا الاهلی سه امتیاز شیرین را در گام نخست به دست آورد. این ستاره ایرانی در دقیقه ۹۴ از بازی تعویض شد.

آزمون هفته قبل هم در لیگ‌کاپ امارات دبل کرده بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا