ورزشی

ربیعی: میزبان بودیم اما حکم مهمان را داشتیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای هر دو تیم زمین ناشناخته بود و حکم مهمان را داشتیم. حیف است که این ورزشگاه کیفیت چمن خوبی نداشت.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از تساوی تیمش برابر هوادار در مشهد اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که هوادار زمان بیشتری توپ را در اختیار ما بگذارد و فشرده از حملات ما جلوگیری کند که این موضوع را در زمان زیادی به خوبی انجام دادند. ما هم مراحل دوم و سوم بازی‌سازی را انجام دادیم اما وقتی یک تیم جلوی شما فشرده بازی می‌کند، باید از معدود موقعیت‌ها استفاده لازم را انجام دهید. در نهایت در این ۹۰ دقیقه نتوانستیم استفاده درست را انجام دهیم و تیم حریف هم در ضدحملات می‌توانست به گل برسد که آنها را پوشش دادیم.

وی افزود: همان طور که حدس می‌زدیم در بخش جلویی مشکل داشتیم. چند بازیکن تازه داریم و زمان هم نبود و باید بتوانیم جلوی زمین بهره‌وری بهتری داشته باشیم. برای هر دو تیم زمین ناشناخته بود و حکم مهمان را داشتیم. حیف است کهاین ورزشگاه کیفیت چمن خوبی نداشت.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: چند سال است که بازی معتبر در این ورزشگاه برگزار نمی‌شود و بر خلاف تصور زمین از کیفیت مناسبی برخوردار نبود. جاهایی کار سرعتی و ترکیبی واقعا سخت بود.

او در پاسخ به علت برگزاری زودهنگام لیگ با توجه به آماده نبودن زمین‌ها گفت: پاسخگوی این سوال من نیستم. علاوه بر این زمان کمی برای پیش فصل داشتیم و تنها ۲۷ روز زمان بود که اصلا زمان خوبی برای آماده‌سازی لیگ ایران نیست. قطعا استفاده نکردن از امتیاز میزبانی سخت است. چهار هفته از لیگ کاملا خارج از خانه هستیم و امیدوارم بتوانیم این گردنه را رد کنیم تا به روال عادی برگردیم.

ربیعی همچنین در خصوص نبود کمال کامیابی‌نیا گفت: این موضوع تشخیص فنی من است.

او درباره داوری هم خاطرنشان کرد: مهدوی از داوران خوب لیگ است و کوبل داوری امروز قضاوت مثبتی داشتند. در یک صحنه در توپ ارسالی فکر می‌کنم دروازه‌بان حریف از لحاظ زمان‌بندی اشتباه کرد و سر بازیکن ما را مشت کرد و می‌توانست پنالتی باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان گفت: در زمین‌های هم‌جوارمان بازی بود و امکان میزبانی نداشتیم. زمین هم برای ما و هم برای سپاهان چالش است. فکر می‌کنم بعد از فیفا دی بتوانیم در فولادشهر میزبانی کنیم. خواهش می‌کنم با توجه به شرایط تیم و اینکه از آخرین پرداختی بازیکنان در فصل پیش تاکنون چند ماه می‌گذرد هرچه سریعتر مسئولان ذوب‌آهن به این مساله بپردازند. نیازمند پرداختی نسبت به عرف هستیم تا بدون دغدغه و با تمرکز پیش برویم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا