ورزشی

مهاجری: بابت باخت نمی‌توانم عذرخواهی کنم/ آخرین باخت ما نخواهد بود

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: نمی تواتم بگویم بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم ولی این باخت برای من و هوادارانمان سخت است.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در نشست خبری پس از بازی با سپاهان که با شکست ۲ بر یک تیمش همراه بود، اظهار کرد: به سپاهان بابت برد لحظات آخری تبریک و به بازیکنانم و هوادارانمان خسته نباشید می‌گویم. نمی‌تواتم بگویم بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم ولی این باخت برای من و هوادارانمان سخت است.

او ادامه داد: ما امروز می‌توانستیم بازنده نباشیم و کمی تفاوت تجربه و امکانات خودش را نشان داد. این اولین باخت ما نیست و آخرین باخت هم نخواهد بود و این یک واقعیت است. امیدارم همه از این باخت درس بگیریم. توانستیم سپاهان را تا دقیقه ۹۶ کنترل کنیم. به همه اعضای تیمم افتخار می کنم که یک بازی شجاعانه انجام دادیم. بحث دفاع کردن نیست اما یک جایی زورمان نمی‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد گفت: از بازیکنان با تجربه‌ام انتظار داشتم بازی را مدیریت کنند. اگر خودمان یکسری اشتباهات نمی‌کردیم می‌توانستیم یک امتیاز ارزشمند از سپاهان بگیریم. این بازی ما را به روزهای آینده امیدوار می‌کند. هنوز چند بازیکن ما در شرایط بازی قرار نگرفته‌اند و دو، سه مصدوم هم داریم. در مجموع در برخی خطوط انتظار داشتیم بازیکنانم کمی باهوش‌تر عمل کنند.

او بیان کرد: در خصوی VAR هم باید بگویم از دوستان شنیدم در بازی استقلال و ملوان، VAR دو پنالتی برگردانده است و اگر بازی امشب ما هم VAR بود، به جرات می‌گویم تیم بازنده نبودیم. سپاهان خوب بازی کرد و موقعیت هم داشت اما باید قبول کنیم این که در اولین حضور تیم‌مان در لیگ برتر بازیکنان شجاعانه بازی می کنند و گل می زنند، خوب است اما ای کاش ایم تبعیض از بین برود و اگر قرار است در لیگ عدالت باشد نمی‌شود چهار تیم از VAR استفاده کنند و ما نتوانیم.

مهاجری گفت: امیدوارم در ادامه با زحمت بیشتر و اشتباهات کمتر، این‌گونه قافیه را نبازیم و خودزنی نکنیم. اگر VAR بود قطعا روی دو گل سپاهان تجدیدنظر می‌کرد. VAR در تکنولوژی روز فوتبال چیز سختی نیست که ما این قدر آرزوی آن را داریم. با وجود VAR داوران راحت تر و بدون فشار قضاوت می کنند و شبهاتی که در ذهن من مربی و هوادار است از بین می رود. امیدوارم صورت مساله را پاک نکنیم. خرم آباد شهری با ظزفیت محدود است که امشب نشان داد که می تواند چه ظرفیت بالایی داشته باشد. البته امسال بنا نیست قهرمان شویم و آمده ایم با قدرت بازی کنیم و از حق خیبر، خودمان، لباسمان و شهرمان دفاع کنیم و تا روزی که هستم تمام وجودم را می گذارم تا این اتفاق برای مردم خوب لرتبار رقم بخورد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا