ورزشی

زارع: برابر استقلال باهوش بودیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم فوتبال ملوان می‌گوید بازیکنان تیمش برابر استقلال، «باهوش» بودند.

به گزارش ایسنا، مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از تساوی تیمش با استقلال اظهار کرد: در حالی که استقلال حملات زیادی روی دروازه ما داشت، اگر ما سه نیمه دیگر هم بازی می کردیم گل نمی‌خوردیم. ما از ابتدا می‌دانستیم که دنبال چه چیزی هستیم. برنامه ما این بود که توپ را به استقلال بدهیم و از ضد حمله‌ها استفاده کنیم و ما این کار را به خوبی انجام دادیم. استقلال با توجه به اینکه مالک توپ بود خیلی به ما فشار آورد ولی بازیکنان ما باهوش بازی کردند.

او در خصوص اعتراض بازیکنان استقلال به مصدومیت زیاد بازیکنان ملوان گفت: از این به بعد به بازیکنان می‌گویم زیاد مصدوم نشوند. من هفته گذشته گفتم که تیم ما هنوز آماده نیست و تمام تلاشمان این است که تا هفته سوم بازیکنان از نظر بدنی آماده شوند. آیا از بازی فقط دیدید که ما وقت تلف کردیم؟ شما طرفدار استقلال هستید ولی من چون خیلی به خودم قول دادم که آرام باشم و با آرامش صحبت کنم توجهی به این موضوعات نخواهم کرد. حبیب فرعباسی واقعا به زور درون دروازه قرار گرفته و لازم نمی‌دانم که این موضوع را بیش از حد باز کنم. می‌توانید از بازیکنانم بپرسید روزی که به بازیکنانم بگویم وقت تلف کنید، مطمئن باشید از آن زمان یک ثانیه هم در فوتبال نخواهم ماند و در مرامم نیست. چرا به این موضوع نمی‌رسید که ما در ۹۰ دقیقه در جریان بازی گل نخوردیم؟

زارع افزود: ما در انزلی VAR نداریم و می‌تواند به همه تیم‌ها کمک کند. با کمال احترام در پنالتی دوم به داور به نظرم بازیکن استقلال ابتدا با دست خود بازیکنم را شارژ کرد. در حد سواد خودم این موضوع را گفتم. ما برنامه داشتیم و می‌دانستیم که چه می‌خواهیم. فراموش نکنیم استقلال پر مهره ترین تیم در لیگ است و کیفیت کارشان با خارجی هایشان خیلی بالا بود. ما روی ذهن بازیکنان کار کردیم و من اصلا راضی نیستم و درون وجود خودم تیم را برنده می دانم ولی فوتبال است و اتفاقاتش.

زارع در مورد تعویض‌های خود هم گفت: ما می‌خواستیم به گل برسیم و همزمان دو مهاجم وارد زمین کردیم و خداراشکر رضا جعفری گل زد. در حالی که استقلال بسیار خوب بازی می‌کرد، در هر صورت بازیکنان تلاش زیادی کردند تا به نتیجه برسیم. امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی سه امتیاز را بگیریم.

او همچنین گفت: طبیعی است که بعد گل زدن و جلو افتادن از تیمی مثل استقلال که میزبان است، کمی عقب‌تر بازی کنیم. فکر می‌کنم بازیکنان جسور بودند و توانستند ضد حمله بزنند و به گل برسیم.

زارع در مورد ترک شمس آذر نیز گفت: اجازه بدید حرفه‌ای باشم و در مورد تیم خودم صحبت کنم. خیلی خوشایند نیست که در مورد تیم دیگر صحبت کنم. ملوان چند بازیکن سرباز گرفت و بازیکنان فصل گذشته در این تیم ماندند. من هم صحبت‌هایی دارم ولی ترجیح می‌دهم تمام فکرم را روی ملوان بگذارم و آرزوی موفقیت برای شمس آذر دارم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا