ورزشی

رویای کین در شروع فصل جدید بوندسلیگا

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

هری کین گفت که آرزوی او کسب قهرمانی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ است.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ امیدوار است هری کین در شروع فصل جدید رقابت‌ها نیز درخشش قبل را داشته باشد. آقای گل فصل قبل بوندسلیگا قبل از شروع فصل ۲۵-۲۰۲۴ رقابت‌ها صحبت‌های جدیدی مطرح کرد.

هدف

رویای من این است که با بایرن قهرمان بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا شوم. من دوست دارم با تیم ملی یک تورنمنت بزرگ را ببرم. هدف من در این فصل کسب هرچه بیشتر عناوین ممکن است.

کین دوران حرفه‌ای خود را از تاتنهام آغاز کرد و از سال ۲۰۲۳ راهی بایرن مونیخ شد. این مهاجم ۳۱ ساله همچنین به صورت قرضی برای لیتون، میلوال، نوریچ و لسترسیتی نیز بازی کرد. کین برنده دو مدال نقره یورو و نقره لیگ قهرمانان اروپا است.

گل مورد علاقه اش در بایرن

 اولین گلم برای بایرن مقابل وردربرمن را انتخاب می‌کنم. این اولین بازی من در بوندسلیگا بود، بنابراین برایم خاص بود. در ضمن همیشه گلی را که به دارمشتات  از وسط زمین زدم را نیز به یاد دارم.

دوستانش در بایرن

در بایرن دوستان زیادی پیدا کردم. من دوست دارم با توماس مولر گلف بازی کنم.  اریک دایر را از دوران حضورم در تاتنهام می‌شناسم و دوستان خوبی هستیم. در اتوبوس کنارش می‌نشینم. من تمرین با لروی سانه و جمال (موسیالا) را نیز دوست دارم. ما رابطه خوبی هم در داخل و هم در خارج از زمین داریم. گاهی اوقات هم با جاشوا (کیمیش) شطرنج بازی می‌کنم. 

الگو

وقتی بچه بودم، تدی شرینگام را دوست داشتم. سپس بازی دیوید بکام توجه من را به خود جلب کرد. در کودکی حاضر بودم هر کاری بکام انجام می‌داد را انجام دهم. در حال حاضر برای بسیاری از بچه‌ها الگو هستم. سعی می‌کنم الگوی خوبی برای بقیه باشم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا