استان ها

برگزاری گردهمایی منطقه‌ای بانوی پاسدار در سنندج – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

علی اصغر دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرزمین مجاهدت‌های خاموش، گردهمایی منطقه‌ای بانوی پاسدار در سنندج برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان از گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه مرضیه حدیدچی (خواهر دباغ) با ویژه برنامه گردهمایی بانوی پاسدار خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با منطقه‌ای خواندن این رویداد گفت: مرحومه حدیدچی اولین فرمانده سپاه پاسداران در غرب کشور بود و از این‌رو بر آن شدیم تا با حضور بانوان جهادگر و مروج ادبیات پایدار مفتخر به پوشش کسوت پاسداری در استان‌های غرب کشور، پویشی از تداوم ادبیات پایداری و فرهنگ جهاد را تحقق بخشیم.

وی با قدردانی از تشکل‌های غیر دولتی در همراهی با گردهمایی مذکور افزود: نفس فرهنگ حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کنار مردم بودن و برای مردم بودن است و دولت مکلف به تأمین بستر تحقق این فرهنگ مؤثر در جامعه است و باید متولیان امر از ابتکار عمل و خلاقیت سازمان‌های مردم نهاد استقبال نمایند.

دریایی در پایان اظهار کرد: نقشه راه فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی در استان سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و برنامه هفتم توسعه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا