ورزشی

تلاش نایب قهرمان بازیهای آسیایی برای کسب طلای جهانی اسکیت

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو در اسکی فری استایل گفت: با تمرینات پی در پی و مداومی که دارم هدفم بر این است که برای اولین بار به مدال طلا جهانی فری استایل دست پیدا کنم.

ترانه احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در مسابقات جهانی ایتالیا، اظهار کرد: مسابقات جهانی اسکیت اوایل شهریور در ایتالیا برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قدرتمندتر در این مسابقات تمرینات پی‌درپی و مداومی دارم و سعی می‌کنم بهترین خود در اردوهای آمادگی باشم تا بهترین نتیجه را در ایتالیا کسب کنم.

وی درباره شرایط اردوهای آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا، گفت: اردوی خوبی بود و توانستم رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم. امیدوارم همان طور که در مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم به مقام قهرمانی دست پیدا کردم و رکورد ایران را ارتقاء ببخشیدم، در مسابقات جهانی ایتالیا نیز با بهبود رکورد خود به مدال طلا دست پیدا کنم.

احمدی درباره حریفانش در مسابقات جهانی ایتالیا، افزود: چین تایپه حریف اصلی من است که چندبار با آن ها رقابت کردم و در بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب مدال نقره شدم. امیدوارم در جهانی ایتالیا با شکست همین حریف چین تایپه خود بتوانم رنگ مدالم را تغییر و بهترین عملکرد خود را ارائه دهم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: طی سال‌های اخیر که در مسابقات فری استایل شرکت کردم تنها موفق به کسب مدال برنز و نقره شدم و در کارنامه ورزشی خود جای مدال طلا خالی است. این بار عزم خود را جزم کردم تا تحت هر شرایطی در جهانی ایتالیا ویترین مدال‌های خود را با گرفتن طلا، تکمیل کنم.

احمدی در پایان گفت: تا قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو چین اسکیت شناخته شده نبود و کسی اشراف کامل به این رشته نداشت، اما بعد از هانگژو جایگاه این رشته پررنگ‌تر و متقاضی این رشته بیشتر شد. امیدوارم در بازی‌های آسیایی داخل سالن نیز این رشته بیشتر دیده شود و روزی برسد که این رشته نیز المپیکی شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا