اقتصادی

ارزش گمرکی خودرو‌های وارداتی جانبازان مشخص شد [مرداد ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در بخش سفارش‌های جانبازان به‌زودی فعال خواهد شد. این گروه از متقاضیان می‌توانند سفارش‌هایشان را برای دریافت خودروهای مشخص‌شده ثبت کنند. در همین زمان ارزش گمرکی خودروهای وارداتی جانبازان نیز مشخص شده است.

 

براساس اعلام سازمان توسعه تجارت، سامانه خودروهای جانبازان در هفته ابتدایی شهریور به مدت ۱۰ روز بازگشایی می‌شود. این بازگشایی به‌دلیل درخواست تعدادی از جانبازان که در مرحله قبلی انصراف دادند، انجام شده است. این گروه از متقاضیان مجدداً تمایل به واردات خودرو از طریق شرکت را داشتند. طی این مرحله، تعداد شرکت‌های واردکننده افزایش یافته و برندها و مدل‌های جدید خودرو معرفی می‌شوند. همچنین تغییر سال ساخت خودروهای پیشنهادی نیز در این مرحله اتفاق خواهد افتاد.عملیات اجرای واردات خودرو از طریق شرکت‌های واردکننده خودرو پس از عقد قرارداد فی‌مابین شرکت و جانبازان عزیز انجام می‌شود.

 

خودروهای وارداتی جانبازان شامل مدل‌های مختلف از ۸ برند مختلف می‌شوند. دراین‌بین، برخی خودروهای محبوب که در مراحل قبلی واردات نیز حضور داشتند، مشاهده می‌شوند؛ کیا سورنتو، رنو کولئوس، مینی کانتری‌من، بی‌ام‌و سری ۱ و ۲، تویوتا کمری، فولکس واگن تیگوان و نیسان ایکس تریل در لیست خودروهای وارداتی دیده می‌شوند. بیشتر خودروهای وارداتی جدید ساخت چین هستند، بااین‌حال برخی خودروها تولید دیگر کشورها هستند.

 

ارزش گمرکی خودروهای وارداتی جانبازان، مرداد ۱۴۰۳:

ارزش گمرکی خودرو‌های وارداتی جانبازان مشخص شد [مرداد ۱۴۰۳]ارزش گمرکی خودرو‌های وارداتی جانبازان مشخص شد [مرداد ۱۴۰۳]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا