ورزشی

تارتار: محکوم به برد مقابل استقلال خوزستان هستیم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش برابر استقلال خوزستان محکوم به برد است.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار گل‌گهر و استقلال خوزستان از هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی‌ها در هفته اول نشان داد که تیم‌ها خیلی با هم فاصله ندارند. آنالیزی که ما از استقلال خوزستان داشتیم تیم بسیار خوبی هستند به خصوص در ضدحملات برنامه دارند و باید خیلی هوشیار باشیم و غافلگیر نشویم.

وی افزود: باید کاملاً بازیکنانمان را توجیه کنیم که با سه امتیاز از بازی بیرون بیاییم و با توجه به اینکه هفته قبل هم شکست خوردیم محکوم به برد هستیم. با بازیکنان صحبت کردیم و توجیه شدند. با تمام وجود بازی می‌کنند تا سه امتیار را به دست بیاوریم.

سرمربی گل‌گهر در خصوص اینکه با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات تمام نشده آیا بازیکنی به تیمش اضافه خواهد یا خیر؟ گفت: احتمالاً در حد یکی دو بازیکن به جمع ما اضافه خواهند شد. در پست‌هایی از نظر کمیت دچار مشکل هستیم که باید تقویت شویم. بازیکن خوب و باکیفیت پیدا کنیم جذب می‌کنیم.

تارتار درباره این سوال که آیا لیست پیشنهادی خودش به باشگاه جذب شده یا خیر؟ گفت: امسال جذب بازیکن واقعا سخت بود. همه تیم‌ها با توجه به قراردادی که با بازیکنانشان بسته بودند معمولا دوساله بود و بازیکن آزاد خیلی کم بود. ما سعی کردیم با توجه به موجودی بازار بازیکنان خوبی را جذب کنیم که این اتفاق هم افتاد و باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که خیلی تلاش داشتند و تیم خوبی را جمع و جور کردیم. نیاز به زمان برای هماهنگی است و سعی می‌کنیم با تلاش شبانه‌روزی هماهنگی لازم را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا