شهری

تغییر در ترمینال جنوب/ تبدیل بزرگراه بعثت به محور صنعت – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، امین سالاری پور، شهردار منطقه ۱۶ تهران در نشست خبری اظهار داشت: بوستان ۵۲ هکتاری بعثت با مجموعه‌های آبی، فرهنگی و ورزشی برای شهروندان مغفول مانده بود و دچار مشکلات زیادی شده بود که بهسازی این بوستان انجام و پروژه‌های مختلف برای آن انجام شد.

وی افزود: ۸ پروژه در این بوستان اجرایی و اقدامات مشارکتی صورت گرفت تا قطب گردشگری در منطقه ۱۶ داشته باشیم.

سالاری پور درباره وضعیت ترمینال جنوب گفت: بخشی از سفرها منتقل به پایانه‌های دیگر شده تا وضعیت ترمینال بهبود یابد و کارهای جدید در حال انجام است. بخشی از سفرها از این ترمینال جابجا ولی خود ترمینال جابجا نمی‌شود و بخشی از آن یک مجموعه شهری مناسب به عنوان محل فرهنگی خاص خواهد شد.

وی بیان داشت: بزرگراه بعثت هم به محور صنعت تبدیل خواهد شد و اگر به تصویب برسد محقق خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد: ساختمان موسوم به ۱۲۴ واحدی در باغ آذری بسیار ناایمن بود که دادستانی هم ورود کرد و این ساختمان قرار است نوسازی شود و ۶۰ درصدی اهالی مراجعه و توافق نامه مشارکتی را امضا کرده‌اند.

سالاری پور بیان داشت: برای مهر جلسه‌ای با راهور منطقه خواهیم داشت تا تمهیدات خوبی برای ساماندهی حمل و نقل عمومی داشته باشیم همچنین پیگیر هستیم از اتوبوس‌های جدید که قرار است وارد تهران شود برای این منطقه بهره‌مند شویم.

وی بیان داشت: نوسازی بافت فرسوده از مرز ۳ درصد سالیانه عبور کرد و ساماندهی پهنه‌ها که قابلیت ساخت و ساز نداشت صورت گرفت و ۱۷ مجموعه بالای ۱۳ پلاک تجمیع انجام دادیم. همچنین با اجرای طرحی محله جوادیه از حالت بن بست خارج می‌شود.

خبر در حال تکمیل است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا