شهری

نوای لبیک یاحسین در حسینیه کودک موکب زینبیه – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرداری منطقه ۸ تهران اعلام کرد؛ در سومین سال برپایی حسینیه کودک زینبیه در ایام اربعین حسینی، این حسینیه تا کنون روزانه میزبان ۱۰۰ کودک و نوجوان زائر دهه نودی بوده و حضور این زائران نوجوان با برپایی مراسم عصرگاهی قرائت زیارت عاشورا، عزاداری، سینه‌زنی و اقامه نماز جماعت در حوالی بین‌الحرمین، حال و هوای معنوی به این حسینیه بخشیده است.

حسینیه کودک زینبیه در شهر کربلا برنامه‌هایی همچون خاطره‌نویسی از سفر کربلا، کارگاه قصه‌گویی و داستان‌نویسی، نقاشی، اوریگامی، بازی‌های هوشی و خلاقیتی، فوتبال دستی و پخش روزانه فیلم انیمیشن را در بخش‌های مختلف خود دارد.

همچنین علاوه‌بر حضور همکاران خادم منطقه ۸ تهران، چهار نفر از بهترین مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران به عنوان خادم در این موکب مشغول خدمت‌رسانی هستند.

این حسینیه در ده روز فعالیت خود از ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر و در نوبت دوم از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب با ارائه برنامه‌های مختلف میزبان این گروه سنی از کودکان و نوجوانان است.

قابل‌تأکید است که با دیوارکشی اطراف چادرهای اسکان مادران، فضایی برای بازی و استفاده کودکان در فضای باز نیز در موکب زینبیه فراهم شده است.

نوای لبیک یاحسین در حسینیه کودک موکب زینبیه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا