ورزشی

شکسته شدن دو رکورد در مرحله دوم لیگ دوومیدانی

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

دومین مرحله از بیست و هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با شکسته شدن دو رکورد باشگاهی ایران به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دومین مرحله از بیست و هشتمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور که طی روزهای ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه برگزار شد.

در این مسابقات بیش از ١٧٠ ورزشکار دوومیدانی در قالب هفت تیم کاراماشین، نفت تهران، پلیمر خلیج فارس خرم آباد، عقاب نیروی هوایی، ملوان نیروی دریایی، نیروی زمینی ارتش و گل‌گهر سیرجان، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها و در ماده ۱۰۰متر حسن تفتیان از تیم کارا ماشین موفق شد با ثبت زمان ۱۰.۱۵ ثانیه ضمن کسب عنوان نخست، رکورد باشگاهی این ماده را که با زمان ۱۰.۱۷ ثانیه در اختیار خودش بود بهبود ببخشد.

همچنین در رقابت ماده ۵۰۰۰ متر سید امیر زمانپور با ثبت حد نصاب ۱۴:۱۰.۳۵ دقیقه رکورد باشگاهی این ماده را که با زمان۱۴:۱۸.۰۴ دقیقه در اختیار خودش بود ارتقاء داد.

در پایان این مرحله از مسابقات تیم کاراماشین آرنا با کسب ۲۸۵ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های نفت تهران و پلیمر خلیج فارس خرم آباد نیز به ترتیب با ۲۰۴ و ۱۷۳ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

سومین و آخرین مرحله رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان طی روزهای ۱۸ و ۱۹  به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا