ورزشی

شکست ۳ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن دوم نوجوانان جهان

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

۳ نماینده ایران در ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان برابر رقبایشان شکست خوردند و ۲ فرنگی‌کار دیگر ایران نیز راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش ایسنا، در پایان مسابقات نوبت صبح ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان جهان در اردن، ابوالفضل کرمی در وزن ۵۱ کیلوگرم و دانیال ایزدی در وزن ۹۲ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. احمد بدرالدینی در وزن ۴۵ کیلوگرم و محمد کاظمی در وزن ۷۱ کیلوگرم نیز باید منتظر برگزاری مسابقات نیمه نهایی باشند تا تکلیف حضورشان در گروه بازنده ها مشخص شود. نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران نیز حذف شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: 

در وزن ۴۵ کیلوگرم احمد بدرالدینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب مارات آتشمیان از ارمنستان شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد. 

در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی در دور نخست با نتیجه ۱۶ بر ۸ مقابل مهمت سارپ از ترکیه به برتری دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر ۲ آدم ابوفاره از اردن را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ زوبر عبدوکوف از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. کرمی در این دیدار با کوتمان کالبایف از قرقیزستان پیکار می کند. 

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل شیری بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب دوسبول شامیل از قزاقستان شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله یک چهارم نهایی، شیری حذف شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد کاظمی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل بهروزبک والیف از ازبکستان شکست خورد و باید منتظر راه یابی حریفش به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها مسابقات خود را پیگیری کند. 

در وزن ۹۲ کیلوگرم دانیال ایزدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر پاتریک بودور از کرواسی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مقابل فخری کمال کمیل جانوف از ازبکستان به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۱ کانستانتین کاسایان از روسیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ایزدی در این مرحله با لیووا شوخیان از ارمنستان مبارزه می کند. 

رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۷:۳۰ امروز برگزار می شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا