اقتصادی

کاهش ۶۰ درصدی مدت زمان خروج اضطراری واحدها در متنوع ترین نیروگاه – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، حمید بادرستانی مدیرعامل نیروگاه ری اظهار کرد: واحدهای ۲۰ گانه تولید انرژی نیروگاه گازی ری با تمام توان و ظرفیت خود فعالیت داشته و تأمین بخشی از انرژی مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور را بر عهده دارند.

بادرستانی افزود: نیروگاه ری با استفاده از توان متخصصین پرتلاش و جهادگر خود توانسته است با پشت سر گذاشتن موفق تعمیرات ۲۰ واحد تولید انرژی خود که به لحاظ تعداد و زمان، رکوردی بی سابقه محسوب می‌شود، از ظرفیت کامل واحدهای خود برای تولید انرژی به طور مطلوبی استفاده نماید.

وی تصریح کرد: تعمیرات پیشگیرانه و پایش واحدهای تولید انرژی به صورت دقیق و با جدیت انجام شده است و با توجه به حساسیت زمانی در شرایط پیک تابستان، در صورت بروز هر گونه اشکالی در واحدهای این نیروگاه، کارشناسان فنی و متعهد، بلافاصله حاضر و اقدامات لازم برای بازگشت به مدار واحدها را انجام می‌دهند.

مدیرعامل نیروگاه ری خاطر نشان کرد: در ۵ ماه نخست سال، مدت زمان خروج اضطراری واحدهای نیروگاه ری، در حدود ۶۰ درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته کاهش داشته است.

بادرستانی حفظ و تقویت سطح آمادگی واحدهای تولیدی این نیروگاه برای فصل تابستان را، مهمترین برنامه نیروگاه ری عنوان کرد و گفت: نیروگاه ری در حال حاضر با دارا بودن ۲۰ واحد گازی مولد برق با ظرفیت‌های متنوع و مجموع توان نامی تولید ۷۲۲ مگاوات در خدمت شبکه سراسری برق کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا