ورزشی

برای بازی تراکتور و پرسپولیس ۳۶ گیت آماده می‌شود

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول بلیط فروشی باشگاه تراکتور گفت: برای بازی تراکتور و پرسپولیس ۳۶ گیت آماده می‌شود.

امیر جابری روز سه شنبه، در جریان تست گیت‌های جدید ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز اظهار کرد: گیت ها مکانیزه شده اند. فصل قبل کنترل بلیط هواداران با موبایل انجام می‌شد ولی امسال گیت ها راه اندازی شده‌اند و ان‌شاءالله برای بازی روز پنجشنبه ۳۶ گیت را عملیاتی خواهیم کرد.

او ادامه داد: ۸۰ گیت ورودی در نظر گرفته شده و بقیه گیت ها تا آخر ماه ایجاد خواهد شد. ۳۶ گیت هم جوابگو است؛ چرا که سال گذشته هم با ۲۷ ورودی مدیریت کردیم.

مسئول بلیط فروشی باشگاه تراکتور بیان کرد: سرعت گیت بالاتر از کنترل دستی است و اگر در حالت عادی چک کنید ورود به گیت زیر یک ثانیه انجام می شود. در هر ورودی یک کمک هواداران حاضر است و نحوه قرارگیری کارت در گیت را به هواداران شرح خواهند داد.

او بیان کرد: هواداران طبق روال قبل از طریق سامانه بلیت خریداری می‌کنند و در صورت اینکه کارت ملی نداشته باشند ورود با QR کد و بارکد خطی هم میسر خواهد شد.

آیا سیستم ثبت احوال به سامانه بلیت فروشی باشگاه تراکتور متصل خواهد شد یا نه؟ جابری گفت: ثبت احوال این امکان را به سازمان های خصوصی نمی‌دهد اما با همکاری وزارت ورزش‌وجوانان و فدراسیون فوتبال این امر ممکن خواهد شد.

او گفت: تاکید می‌کنیم که هواداران بلیط را تا ساعت ۱۲ روز بازی تهیه کنند. چرا که در صورت عدم خرید بلیط و فقدان کارت ملی، خرید بلیط در ورزشگاه و ورود همزمان با دشوار همراه خواهد بود.

جابری افزود: هر فرد می‌تواند در پنل خود در سامانه بلیت فروشی باشگاه ۵ بلیط تهیه کند. یکی از ممنوعیت ها این است که اگر تعداد هواداران داخل ورزشگاه با تعداد بلیط فروخته شده یکسان نباشد؛ محرومیت هواداران را در پی خواهد داشت.

مسئول بلیط فروشی باشگاه تراکتور گفت: جایگاه بانوان را فعلا برای هواداران میهمان اختصاص داده‌ایم در بازی تراکتور-پرسپولیس بانوان تماشاگر حضور نخواهند داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا