سیاسی

خدمات مرز چذابه به زائران نسبت به گذشته ارتقا یافته است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در مرز چذابه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال خدمات رسانی به چذابه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: همه افرادی که درگیر موضوع ورودی و خروج زائران اربعین در خوزستان هستند، دلی کار می‌کنند.

وی افزود: کار برای امام حسین برای خود فرد است زیرا زیارت امام حسین بالاترین وجه تربیتی دارد و امام صادق می‌فرمایند «همه ائمه کشتی نجات هستند، ولی کشتی امام حسین (ع) از همه پر سرعت تر است» یعنی اینکار برای تربیت خلایق بی شماری که به سمت کربلا می‌روند مؤثر است.

سردار فدوی اضافه کرد: یکی از دلایل افزایش ظرفیت‌ها و خدمات نسبت به سال گذشته نیز همین کارهای دلی و تربیت اخلاقی است که در این مسیر می‌آموزند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در چذابه همه افرادی که از خارج کشور وارد می‌شوند یا مقیم هستند، از این محل عبور می‌کنند ما سعی می‌کنیم با استقبال و میزبانی خوب در اینجا احساس غربت نداشته باشند.

او گفت: مردم پاکستان، هندوستان، تاجیکستان و آذربایجان که از اینجا عبور می‌کنند قطعاً راهشان ادامه خواهد داشت تا زمانی که تمام دنیا امام حسین (ع) را بشناسند و مقدمه ظهور فراهم شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا