شهری

بهسازی خیابان خواجه نصیر تهران – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف علی دهقان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۷ از بهسازی کفپوش خیابان خواجه نصیر به طول ۳ هزار مترمربع تا پایان شهریور ماه خبر داد.

دهقان در راستای اجرای طرح‌های توسعه محله‌ای گفت: در راستای اصلاح، استاندارد سازی و مناسب سازی معابر شهری، روند اجرای کفپوش پیاده روها، در خیبان‌های اصلی این منطقه با شناسایی نقاط حساس در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقای کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و همچنین زیبای سازی معابر عنوان کرد و افزود: پیاده روسازی با استفاده از کفپوش بتنی، بهسازی نهر و جدول به صورت کانیو جانبی، آماده سازی بستر به صورت تخریب آسفالت و ناهمواری‌های موجود، استفاده از مصالح زیرسازی، تحکیم بستر و به دنبال آن بتن‌ریزی بستر در ضخامت‌های مورد نیاز از کوچه شهید قربانی تا شهید فلاح انجام شده و تا پایان هفته عملیات چیدن کفپوش بتنی به صورت خشکه چینی نیز به اتمام خواهد رسید.

معاون شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: این طرح یکی از پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه بود که به طور ۳ هزار متر مربع با اجرای ۳۰۰ متر مربع تبدیل نهر سرپوشیده، ۳۰۰ متر کانیو جانبی و ۱ هزار و ۶۶۰ مترمربع کفپوش بتنی انجام شده و تا پایان هفته هزار مترمربع دیگر اجرا و مابقی آن تا پایان شهریور ماه انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا