اقتصادی

بیمه رایگان تلفن همراه ویژه زائران اربعین

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

بیمه رایگان تلفن همراه ویژه زائران اربعین

در آستانه اربعین حسینی، شرکت «آیبیمه» با همکاری «همراه اول»، برای زائرانی که عازم کربلای معلی هستند، خدمتی ویژه و بی‌نظیر در قالب بیمه گوشی اربعین ارائه کرده است. به موجب این طرح، زائران می‌توانند تلفن همراه خود را به‌صورت کاملاً رایگان بیمه کنند. این بیمه برای کسانی که از سیم‌کارت همراه اول استفاده می‌کنند، در دسترس است و هدف آن، فراهم آوردن امنیت و آسودگی خاطر بیشتر برای زائران در طول سفر مقدس‌شان است.

نگاهی به خدمات آی‌بیمه و همراه اول برای زائران اربعین

بیمه گوشی همراه اول با توجه به اهمیت تلفن همراه به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای ارتباطی و اطلاعاتی، طراحی شده است. زائران در طول سفر اربعین با چالش‌های مختلفی مانند سرقت، گم شدن یا آسیب دیدن تلفن همراه مواجه می‌شوند؛ بنابراین بیمه سرقت گوشی اربعین، به این منظور ایجاد شده تا در صورت بروز هرگونه حادثه، زائران بتوانند به راحتی از حمایت‌های مالی و خدمات جبران خسارت بهره‌مند شوند  و با خیالی آسوده و اطمینان بیشتری به زیارت امام حسین (ع) بپردازند و نگران از دست دادن تلفن همراه خود نباشند.

برای بهره‌مندی از بیمه گوشی آی‌بیمه، زائران باید ابتدا در اپلیکیشن روبیکا ثبت ‌نام کنند. این فرآیند بسیار ساده است؛ اما به این نکته توجه داشته باشید، زائرین باید تمام مراحل ثبت نام را با سیم کارتی که در سفر همراه دارند، انجام دهند. این سیم کارت باید متعلق به همراه اول باشد.

بیمه رایگان تلفن همراه ویژه زائران اربعین

پس از ثبت‌نام در روبیکا، شماره تلفن همراه زائر به صورت خودکار در سامانه آی‌بیمه ثبت می‌شود و از همان لحظه، بیمه تلفن همراه فعال خواهد شد. تمامی مراحل ثبت‌نام و فعال‌سازی بیمه به صورت آنلاین انجام می‌شود، بنابراین زائران نیازی به مراجعه حضوری یا انجام فرآیندهای پیچیده نخواهند داشت.

معرفی سامانه آنلاین آی‌بیمه

آی‌بیمه، سامانه هوشمند و تمام الکترونیک وابسته به همراه اول، با هدف ساده ‌سازی و دیجیتالی کردن خدمات بیمه‌ای ایجاد شده است. این سامانه، به شما کمک می‌کند تا بیمه‌های مختلف و خدمات متنوع شرکت‌های بیمه‌کننده را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت بیمه مورد نظرتان را خریداری کنید. تمامی مراحل به‌ صورت آنلاین انجام می‌شود، از ثبت‌نام گرفته تا مدیریت و بهره‌مندی از خدمات بیمه!

 یکی از بزرگترین مزایای آی‌بیمه، سرعت و سهولت در استفاده از خدمات بیمه‌ای است. کاربران این سامانه می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، تمامی امور بیمه‌ای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین پیچیدگی انجام دهند.

منبع: «کلیک کنید»

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا