استان ها

بیش از ۶۲ درصد اعتبار پروژه های نیمه تمام آذربایجان غربی تامین شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر پور مختار در این زمینه اظهار کرد: از کل اعتبار چهار هزار و ۴۶۰ میلیارد ریالی مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال توسط مؤدیان مالیاتی تأمین اعتبار شده است.

وی افزود: طرح‌های معرفی شده در حوزه بهداشت و درمان بیشترین مشارکت مؤدیان مالیاتی را به خود اختصاص داده است و کل طرح‌های این حوزه به طور کامل تأمین اعتبار شده است.

پورمختار به اجرای طرح نشان دار کردن مالیات‌ها در چهارچوب تکمیل فرم‌های تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم در مرداد ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: امسال در استان آذربایجان غربی ۴۳ پروژه نیمه تمام توسط سازمان برنامه و بودجه کشور انتخاب و معرفی شد تا مؤدیان با انتخاب خود تعیین کنند مالیات پرداختی شأن صرف تکمیل کدام پروژه شود.

وی به مشارکت ۱۶ هزار و ۹۰۷ نفر مؤدی در طرح «نشان دار کردن مالیات ها» اشاره کرد و افزود: پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان از جمله احداث بیمارستان، مراکز بهداشتی، پایگاه سلامت، اورژانس با استقبال چهار هزار و ۷۱ مؤدی، تعداد بیشترین مشارکت کننده در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان را به خود اختصاص داده است.

پورمختار اضافه کرد: پروژه‌های حوزه آموزش و پرورش با ۲ هزار و ۷۵۱ نفر و حوزه ورزش و تفریحات با ۲ هزار و ۷۳۱ نفر مؤدی، در رتبه‌های دوم و سوم مشارکت مؤدیان در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان آذربایجان غربی قرار دارند.

وی یادآور شد: پروژه‌های حوزه‌های بهداشت و درمان، توسعه خدمات شهری، روستایی، عشایری و حوزه امداد و نجات به طور کامل تأمین اعتبار شده است.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در خصوص مدت زمان اتمام و بهره برداری پروژه‌های «نشان دار کردن مالیات ها» نیز گفت: این پروژه‌ها قرار است تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره برداری برسند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا