استان ها

نمایش همدلی شیعه و سنی در خدمت رسانی به زائران پاکستانی ملموس است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

امیرعلی اوسط در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی مهر، در مرز میرجاوه گفت: همانطور که همه می دانند، امام حسین (ع) چراغ هدایت و سفینه نجات است.

وی ادامه داد: مسوولان سیستان و بلوچستان در اقدامی خدمات رسانی به زائران پاکستانی اربعین حسینی را در قالب ستادهای مردمی با حضور دستگاه های اجرایی، نهادهای مختلف از جمله آستان مقدس قدس امام رضا (ع) (رائر سرای امام رضا (ع) آستان قدس در مرز میرجاوه) خالصانه گرد هم آمدند و به زائران پاکستانی اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی می کنند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در حال حاضر یک شور، هیجان و عشق خاصی در مرز میرجاوه جریان دارد و همه از هر ارگانی چه بسیج و انتظامی و ارتش و چه طلاب و دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی و ستاد بازسازی عتبات و عالیات و غیره همه پای کار حسین (ع) بوده و به زائران ابا عبدالله (ع) خدمات ارائه می کنند.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی، زن و مرد در کنار هم در مرز میرجاوه و زائر سرای امام رضا (ع) زاهدان گرد هم آمده و در حال خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستند و اینجا تجلی وحدت و همدلی برای همگان به نمایش گذاشته شده است.

اوسط بیان کرد: خدمت به زائران پاکستانی اربعین حسینی (ع) در مرز میرجاوه اذت عجیبی دارد، به طوری که با گذشته بیش از هزار و چهارصد ساز از واقعه عاشورا و اربعین حضرت امام حسین (ع)، احساس می شود که در حال نزدیک شده به اولین اربعین این امام همام هستیم.

وی گفت: حضور این مواکب پر رنگ بوده اما گوشه از از خدمات رسانی ها به زائران پاکستانی اربعین حسینی (ع) را بر عهده گرفته اند، همه در این نقاط در حال فعالیت و ارائه خدمات به زائران هستند و امیدواریم خداوند از خادمین امام حسین (ع)، این فعالیت ها را قبول کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا