مجلس

اتابک درک درستی از صنعت، تولید و بخش خصوصی دارد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، عبئالحکیم آق ارکاکلی، نماینده موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت گفت: توفیق مجلس و دولت، عملاً توفیق نظام است. دنیا بداند که نه نفس‌های ایران به تلاطم افتاده است و نه تشکیل انقلاب بدون سکاندار است.

وی افزود: امروز روزی است که همگی بایستی به درستی در کشتی انقلاب، با نگاه جذبی و نه با نگاه تقابل قرار گیریم. ایران برای همه است و ما همگی برای ایران، برای وفاق همدلی، وحدت، برادری، اخوت و برای برابری همتراز دیده شدن همه اقوام و آحاد ملت هستیم.

این نماینده مجلس گفت: باید صبور باشیم به یکدیگر احترام بگذاریم، زود قضاوت نکنیم و به دولت برای اثبات خود و عملکرد خود فرصت دهیم. صبور باشیم اما هوشمندانه نظارت کنیم. وفاق ملی باید در اندیشه صورت گیرد اندیشه‌های خود را به هم نزدیک کنیم.

آق ارکاکلی گفت: بنده به عنوان مهندس که ۱۷ سال در صنعت فولاد، صنعت برق و ۱۳ سال به عنوان مشاور پروژه‌های عمرانی و بیمارستانی کار کردم با ایشان صحبت کردم و از صحبت‌هایشان به لحاظ مدیریتی، انقلابی بودن و قانع شدم.

وی افزود: مشکلات این حوزه فقدان استراتژی حوزه صنعتی معدنی فناوری تجاری، کمبود جذابیت برای جذب سرمایه، ناترازی زنجیره تولید، ناترازی در نظام مشوق گذاری است که که باید از رانت و رابطه با توجه به خروجی بنگاه‌های اقتصادی از جمله حجم اشتغال زایی توسعه و تکمیل زنجیره ارزشی تشکیل گیرد.

وی تصریح کرد: وزیر صمت باید مرد میدان عمل و آشنا به صنعت تولید و تجارت باشد. مهندس اتابک انسانی مؤمن، انقلابی، متخصص و متعهد که کارنامه وی کاملاً شفاف است و درک درستی از صنعت، تولید و بخش خصوصی دارد.

نماینده موافق با برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت گفت: عملکرد وی به عنوان یک مهندس مدیر کارآمد در بخش خصوصی بیانگر توانایی‌ها و سلامت ایشان است. نیاز به وزیری داریم که باور داشته باشد با این همه ظرفیت در کشور می‌توان کشور به سمت تراز مثبت حرکت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا