سیاسی

مطورزاده، نماینده موافق وزیر صمت: بعضی از دوستان ایرادی از دکتر اتابک می‌گیرند که ایشان در دولت نبوده‌است، اتفاقا نقطه قوت او همینجاست

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایسنا: نماینده خرمشهر در مجلس، وزیر پیشنهادی صمت را از فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: آقای اتابک محصول دیوان سالاری پیچیده اداری ما نیست بلکه عالمی است که خوب فکر و عمل می کند. 

 

مصطفی مطورزاده در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) به عنوان موافق سیدمحمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: ملت ایران آقای پزشکیان شخصیتی اندیشمند، شجاع، مومن و پیرو امیرالمونین را به عنوان رییس جمهور انتخاب کردند؛ او نیز به وعده اش در معرفی کابینه عمل کرد و از همه گرایش ها و سلایق بهره گرفت.

 

وی با بیان اینکه رییس جمهور با معرفی کابینه، وفاق و همگرایی و وحدت ملی را تقویت کرد افزود: آقای اتابک وزیر پیشنهادی صمت از بزرگ‌ترین شخصیت‌ها و فعالان عرصه صنعت، معدن و تجارت است.

 

این نماینده مجلس با اشاره به سوابق علمی و مدیریتی وزیر پیشنهادی صمت، بیان کرد: ایراد برخی دوستان به آقای اتابک این است که در دولت ها نبوده که اتفاقا این از نقاط قوت او است. 

 

مطورزاده افزود: آقای اتابک محصول دیوان سالاری پیچیده اداری ما نیست بلکه عالمی است که خوب فکر و عمل می کند. او مگاپروژه ها را اجرایی کرده و صنعت سیمان را به خودکفایی رساند و تکنولوژی و فناوری صنعت فولاد را در کشور ملی کرد که امروز در تولید فولاد جز سرآمدها هستیم.

 

وی با اشاره به ظرفیت معدن در کشور اظهار کرد: تاکنون به خاطر یکسری روابط نامناسب از این ثروت به خوبی استفاده نشده و توزیع صنایع در کشور ناعادلانه است.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه اتابک تمام مناسبات تجاری را بلد است، افزود: وزیر پیشنهادی روان سازی تجارت و جلوگیری از مفاسد در این عرصه را بگیرد؛ باید در تجارت هدفمند عمل کرد و مناطق مرزی به نکاه مثبت و مبادلات مرزی نیاز دارد؛ چرا باید کولبر و بنزین فروش در بلوچستان داشته باشیم؟

 

وی در پایان با  اظهار کرد: مناسبات تجاری را در مرزها تقویت کنید تا در کمال آسایش و آرامش زندگی کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا