سیاسی

حاجی دلیگانی، مخالف وزیر پیشنهادی کار:  آقای میدری! صریح جواب دهید آیا خودتان را مشغول اشتغال در کشور می‌دانید؟ برخی از وزرای قبلی می‌گفتند که ما مسئولیتی در این زمینه نداریم

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت چهاردهم تاکید کرد: آقای میدری برنامه نسبتاً خوبی را نوشته است اما چند مسئله وجود دارد که در تکالیف قانونی این وزارتخانه وجود دارد ولی در این برنامه قید نشده است.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی در سخنانی به عنوان مخالف گفت: آقای میدری برنامه نسبتاً خوبی را نوشته است اما چند مسئله وجود دارد که در تکالیف قانونی این وزارتخانه وجود دارد ولی در این برنامه قید نشده است که نقش وزارت تعاون در موضوع رشد ۸ درصد، تشکیل صندوق بازنشستگی غیردولتی، نحوه جذب مطالباتی که صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی از دولت دارد، متناسب سازی حقوق بازنشستگان کارگری و کشوری، حداقل حقوق مددجویان و معلولان، رفع تبعیض بین بیمه‌ها، بدهی‌های میان بخش درمان وزارت تعاون و دانشگاه علوم پزشکی، جذب و نگهداری پزشکان و پرستاران در بیمارستان های تامین اجتماعی، موضوع فرصت‌های شغلی و اشغال مشاغل از سوی اتباع بیگانه از جمله این تکالیف است.

 

وی خطاب به وزیر پیشنهادی تعاون کار گفت:  آقای میدری! صریح جواب دهید آیا خودتان را مشغول اشتغال در کشور می‌دانید؟  برخی از وزرای قبلی می‌گفتند که ما مسئولیتی در این زمینه نداریم؛ از وزیر پیشنهادی کار می‌خواهم که در این خصوص پاسخ دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا