ورزشی

مهمدی: می‌توانستم در فینال المپیک بهتر کشتی بگیرم/ دبیر استخدام من و خانواده‌ام را پیگیری کرد

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

دارنده مدال نقره المپیک گفت: می‌توانستم در فینال کشتی بهتری بگیرم و به مدال طلا برسم.

علیرضا مهمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کسب مدال نقره المپیک پاریس اظهار کرد: خدا را شکر از المپیک دست خالی برنگشتم و موفق شدم با مدال نقره از المپیک بازگردم و دست خالی به ایران نیایم. هر چند در فینال می‌توانستم بهتر کشتی بگیرم و پیروز شوم و به مدال طلا برسم اما قسمت این بود که صاحب مدال نقره شوم. قطعا در میادین بعدی برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به میدان می‌روم.

دارنده مدال‌های نقره جهان و المپیک افزود: در اولین حضورم در وزن ۸۷ کیلوگرم توانستم به عنوان نایب‌قهرمانی المپیک برسم. قبل از من در این وزن هیچ کشتی‌گیری از ایران موفق به کسب مدال المپیک نشد و این افتخار نصیب من شد تا بتوانم در اولین حضورم در المپیک صاحب مدال نقره شوم.

او تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که پایه و اساس کسب مدال المپیک در وزن ۸۷ کیلوگرم گذاشته شد و انشاءالله در المپیک لس‌آنجلس بتوانم با کسب مدال طلا دل مردم را شاد کنم و برای کشتی ایران افتخارآفرین شوم.

مهمدی در ادامه گفتگو با ایسنا، با قدردانی از حمایت‌های علیرضا دبیر و نقش پررنگ او در کسب هشت مدال کشتی‌گیران ایران در المپیک پاریس گفت: دست علیرضا دبیر درد نکند او همیشه پیگیر کارهای من و خانواده‌ام بوده و همیشه سعی کرده است تا حد امکان مشکلات ما را حل کند تا با آرامش هر چه بیشتر فقط به فکر تمرین باشم. او حتی پیگیر استخدام من و حتی خانواده‌ام بود و جا دارد از او قدردانی کنم.

فرنگی‌کار وزن ۸۷ کیلوگرم ایران خاطرنشان کرد: در طول این چند سال من فقط از فدراسیون کشتی حقوق گرفتم. در طول سال گذشته ماهیانه از فدراسیون کشتی حقوق گرفتم. جدا از آن در مراسم‌های مختلف نیز پاداش به من تعلق گرفت. دست دبیر درد نکند و امیدوارم بتوانم با کسب مدال‌های خوشرنگ زحمات او و کادر فنی تیم ملی را جبران کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا