ورزشی

شمشیر را از رو برای گاریدو نبندید!

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط ایده‌آلی برابر ذوب آهن نداشت و گاریدو تعویض‌های خوبی انجام نداد.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر ذوب آهن در هفته اول از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در فوتبال ما رسم است تا بعضی‌ها از همان هفته اول عملکرد تیمی را مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهند در حالی که باید ۲ تا ۳ هفته از لیگ سپری شود تا مربی بداند کدام بازیکن به درد چه پستی می‌خورد و بهترین بازیکنان خود را برای بازی‌های آینده انتخاب کند.

وی افزود: پرسپولیس در شرایطی برابر ذوب آهن به رقابت پرداخت که چند بازیکن خوب خود را از دست داده و در زمینی به مصاف این تیم رفت که شرایط مساعدی نداشت و چمن آن بلند بود. البته بازیکنانی که امسال جذب کرده تا هماهنگی لازم را پیدا کنند زمان می‌برد و نباید تیمی را با این شرایط در همان هفته اول ارزیابی کرد و شمشیر را از رو ببندیم.

عربشاهی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من دروازه‌بان خارجی که برای پرسپولیس جذب شده نمی‌تواند شرایط خوبی را برای تیم پرسپولیس فراهم کند. ما گلرهای جوان خوبی داشتیم که می‌توانستند بهتر از این گلر خارجی عمل کنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به ضعف عمق دفاعی تیم ذوب آهن، خاطرنشان کرد: اگر دو مهاجم ما علیپور و عیسی آل کثیر از این ضعف به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کردند و از جلو به تیم ذوب آهن فشار می‌آوردند، قطعا موقعیت گلزنی بیشتری در نیمه دوم داشتیم اما متاسفانه هر دو مهاجم ما در حد و اندازه خود ظاهر نشدند.

وی ادامه داد: در این بازی چون بازیکنان از فشار آمادگی بدنی تازه بیرون آمده بودند، شرایط ایده‌آلی نداشتند و از نظر بعد روانی آماده نبودند. حتی تعویض‌هایی که در نیمه دوم بازی انجام شد تعویض‌های درستی نبود و نمی‌توانستند موقعیت‌سازی کنند. جای تعجب داشت بازیکنی که در دفاع راست بازی می‌کرد در این پست بلاتکلیف بود و حتی نمی‌دانست وظیفه‌اش در این پست چیست؟

عربشاهی در پایان گفت: درست است یک امتیاز از این دیدار گرفتیم اما برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی باید در بازی‌های آینده تلاش کنیم که ۳ امتیاز دیدار را به راحتی از دست ندهیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا